پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید محمود موسوی نژاد تولیت مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان مرودشت

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین موسوی نژاد گفت: متاسفانه دشمن در راستای مقابله با سنت پیامبر(ص) و تغییر فرهنگ عمومی مسلمانان موفق شد تا در مدت کوتاهی چنان تغییری در جامعه اسلامی ایجاد کند که فداکاری، ایثار، خداجوئی، بندگی و ... جای خود را به تجمل گرایی، خود خواهی، دنیا طلبی و ... بدهد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از فارس، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود موسوی نژاد، در همایش همایش"حاکمیت دوباره اسلام"، در مدرسه علمیه امام صادق(ع) مرودشت ، اظهار داشت: پس از رحلت رسول خدا(ص)، مسیر حرکت اسلام  به سمت خلافت خلفاء تغییر مسیر داد و دشمن و جریان نفاق پنهان با علم به واقعیت نصب امیرالمومنین(ع) توسط رسول خدا(ص) در غدیر خم، خلاف آن عمل کردند و پس از آن نیز اسباب شهادت ائمه(ع) را فراهم کردند.

تولیت مدرسه علمیه امام صادق(ع) مرودشت بررسی دوران اهل بیت(ع) و بیان تلاش و زحمات ائمه(ع) در تربیت شیعه و زمینه سازی تحقق این حاکمیت، ما را در تبیین بحث دشمن شناسی کمک خواهد کرد.

وی ادامه داد: خطرناک ترین دشمنان مومنین موفق شدند تا با نفوذ در جریان حاکم و نفاق داخلی اقداماتی اعم از، حذف اهل بیت(ع) و ترور اصحاب و یاران ایشان، تحریف قرآن، مقابله با سنت پیامبر(ص) و تغییر فرهنگ عمومی مسلمانان را آغاز کنند تا از این راه نسبت به تحریف و منزوی کردن اسلام ناب محمدی به عنوان بزرگترین مانع موجود بر سر راه اهداف شوم خود یعنی تحقق حاکمیت جهانی نژاد یهود اقدام نموده و مسیر حرکت خود را هموار کنند. از این رو ترور امیرالمومنین(ع) به منظور حذف فیزیکی و شخصیتی آن حضرت اولین اقدامی بود که سازمان نفاق و منحرفین از امت رسول خدا(ص) و متاثرین از عوامل نفوذی یهود به دنبال آن بودند.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمود موسوی نژاد اضافه کرد: تلاش های فاطمه زهرا(س) برای دفاع از امام علی(ع) و حفظ جان مبارک ایشان و سپس حضور گسترده آن حضرت در جامعه و پرهیز از خانه نشینی باعث شد تا سازمان نفاق از دستیابی به این امر ناکام بماند.

تولیت مدرسه امام صادق(ع) مرودشت خاطرنشان کرد: در زمینه جلوگیری از توطئه دشمن در تحریف قرآن آن حضرت به لحاظ آن که خود از کاتبان وحی بود، مدتی را از خانه خارج نشدند و با تنظیم و گردآوری قرآن شریف موفق شدند تا از رسیدن آنان به این هدف شوم جلوگیری کنند.

این استاد حوزه بیان کرد: در خصوص مقابله با سنت پیامبر(ص) و تغییر فرهنگ عمومی مسلمانان متاسفانه دشمن موفق شد تا در مدت کوتاهی چنان تغییری در جامعه اسلامی ایجاد کند که فداکاری، ایثار، خداجوئی و بندگی جای خود را به تجمل گرایی، خود خواهی و دنیا طلبی بدهد.

انتهای پیام 313/44

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha