پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کلباسی

حوزه/ رئیس مرکز تخصصی مهدویت از گردهمایی هزار مبلغ برای ترویج این روز وتحت عنوان تجدید بیعت با امام عصر(ع) در قم خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»،حجت الاسلام و المسلمین کلباسی، رئیس مرکز تخصصی مهدویت در دیدار اعضای ستاد هماهنگ کننده  فعالیت های مهدوی و نهم ربیع الاول در دیدار با حضرت آیت الله علوی گرگانی  گفت:  این ستاد متشکل از دهها مجموعه حوزوی و مراکزی است که درباره جضرت ولی  عصر(ع) فعالیت می کند.

وی با بیان اینکه سازمان تبلیغات، دفتر تبلیغات، مسجدمقدس جمکران،  صدا و سیما، حوزه علمیه  از جمله  عضو این ستاد  هستند که در امر پژوهشی تبلیغی و هماهنگی در حال فعالیت می باشند افزود: از  جمله  این برنامه ها برگزاری مراسم  9ربیع الاول است و در این روز قرار است هزار مبلغ  برای ترویج این روز و تحت عنوان تجدید بیعت با امام عصر(ع) در قم گردهم آیند.

حجت الاسلام ابراهیمی، معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران نیز در این دیدار گفت: امسال نیز مطابق سالهای گذشته مسجد مقدس جمکران به ارائه برنامه هایی مانند  برنامه گل نرگس برای  سنین مختلف، همایش راهیان جمکران درشب چهارشنبه، همایش عهد جانان ، اجتماع زائرین در روز جمعه خواهد پرداخت.

خاطرنشان می شود :در این دیدار از پوستر  «السلام علی المهدی الامم»  رونمایی شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha