جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تلبس طلاب

​حوزه/ کارشناس تهذیب حوزه علمیه خوزستان، از تلبس بیش از ۱۰۰ طلبه خوزستانی هم‌زمان با میلاد پیامبر اعظم(ص) خبرداد و گفت: إن‌شاءالله طلابی از ۱۵ مدرسه علمیه سطح استان، به کسوت روحانیت در می‌آیند.

حجت‌الاسلام عباس منصوری، کارشناس تهذیب حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، ضمن تبریک فرا رسیدن ماه ربیع الأول، به ویژه‌برنامه‌های تلبس مدارس علمیه خوزستان اشاره کرد و اظهار داشت: إن‌شاءالله در این ماه بیش از ۱۰۰ طلبه خوزستانی مزین به لباس مقدس رسول اکرم(ص) و علی ابن ابی‌طالب(ع) می‌شوند.

وی با اشاره به برگزاری آزمون‌های مصاحبه در مدیریت حوزه علمیه خوزستان، تصریح کرد: از آنجایی که مرحله تلبس، یکی از مراحل حساس دوران طلبگی است، تصمیم بر آن شد که هر طلبه مصاحبه‌ای جداگانه علاوه بر آن آزمون‌هایی که هر مدرسه از طلاب واجد شرایط می‌گیرد، برگزار شود.

کارشناس تهذیب حوزه علمیه خوزستان، با بیان اینکه در ماه جاری، طلاب ۱۵ مدرسه علمیه به لباس مقدس روحانیت ملبس می‌شوند، گفت: علاوه بر طلاب مدارس علمیه امام حسین(ع)، ولی‌عصر(عج)، علی ابن ابی‌طالب(ع)، امام خمینی(ره)، امام خامنه‌ای و امام صادق(ع) که همگی از کلان‌شهر اهواز هستند، طلابی از مدارس شهرستان‌های اندیمشک، الوان، رامهرمز، بهبهان، سوسنگرد، شادگان، خرمشهر، آبادان و امیدیه نیز به لباس مقدس روحانیت ملبس می‌شوند.

حجت‌الاسلام منصوری، در پایان با بیان اینکه آمار دقیقی از تعداد قبول‌شدگان در مصاحبه‌های حضوری تلبس سال ۹۵-۹۶ در اختیار نیست، افزود: إن‌شاءالله تا چند روز آینده تعداد دقیق طلاب واجد شرایط و همچنین مکان‌های برگزاری مراسم تلبس حوزه علمیه خوزستان از طریق «کانال خبرگزاری حوزه در خوزستان»، اعلام می‌گردد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha