شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام احمد صابری تولایی

حوزه / محقق و پژوهشگر حوزه علمیه خراسان گفت: هالیوود برای مبارزه با اسلام برنامه های خود را چند برابر کرده است.

حجت الاسلام احمد صابری تولایی در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در گناباد اظهار داشت: امروز شاهد آن هستیم که دولت های مستکبر غربی و به خصوص هالیوود برای مبارزه با اسلام برنامه های خود را چند برابر کرده اند.

وی ادامه داد: متاسفانه اگر برنامه ریزی درستی برای مبارزه با این برنامه ها صورت نگیرد روز به روز شاهد فاصله گرفتن جوانان ما از اهل بیت(ع) خواهیم بود.

این استاد حوزه علمیه بیان داشت: دشمن روش خود را عوض کرده و سعی دارد بر روی عمل ما تاثیر بگذارد و در حال وارد کردن شبهاتی به جامعه اسلامی هستند.

حجت الاسلام صابری تولایی در خصوص نقش طلاب در مبارزه با این گونه برنامه ها تصریح کرد: بهترین روش مبارزه طلاب در حال حاضر با تمام توان درس خواندن است تا در آینده بتوانند پاسخ گویی شبهات وارد شده باشند.

استادحوزه علمیه خراسان افزود: طلاب باید خود را برای پاسخ گویی به شبهات تجهیز نمایند زیرا دشمن با تمام توان و دانش زیاد وارد این میدان مبارزه شده است.

وی با اشاره به برخی شبهاتی که سینمای هالیوود در حال تزریق به جامعه اسلامی می باشد بیان داشت: در هیچ دوره ای مثل چند سال اخیر حمله به اسلام وجود نداشته است و طلاب باید بدانند با درس خواندن عادی از پس این شبهات برنخواهند آمد و باید برای مبارزه با این دشمن چندین برابر قبل تلاش نمایند.

حجت الاسلام صابری تولایی نقش تبلیغ اسلام در جهان و در بین جوانان را از اهمیت خاصی برشمرد و افزود: بهترین تبلیغ برای طلاب داشتن اخلاق اهل بیت گونه در جامعه می باشد که می تواند باعث گسترش اسلام شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha