پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید حبیب الله موسوی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کرمانشاه در نشستی با مدیران مدارس علمیه استان کرمانشاه گفت: مدیران مدارس با ارائه طرح و برنامه های مختلف زمینه های پرورش طلابی مستعد و انقلابی را فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از کرمانشاه حجت الاسلام والمسلمین سید حبیب الله موسوی در نشستی با حضور مدیران مدارس علمیه استان، امام جمعه شهرستان هرسین و مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان کرمانشاه عنوان داشت: مرتفع ساختن مشکلات طلاب باید در رأس امور مسئولان حوزوی قرار گیرد.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه اظهار داشت: تجهیزات مدارس علمیه در راستای رفع مشکلات طلاب، دانش آموختگان حوزه های علمیه را در ارتقا بخشیده و موجب پیشبرد اهداف مدارس علمیه می شود.

وی در ادامه افزود: برای ارتقای سطح اخلاقی حوزه و روحانیت، مسئولان حوزوی باید جدیت لازم را جهت تحقق این مهم را داشته باشند تا از آسیب های احتمالی در این اماکن مقدس جلوگیری شود.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی خاطر نشان کرد: مدیران مدارس با ارائه طرح و برنامه های مختلف علاوه بر تربیت طلابی مستعد و انقلابی،آنها را برای تبلیغ و نشر اندیشه های دین در آینده آماده سازند.

شایان ذکر است در پایان این جلسه مدیران مدارس علمیه استان کرمانشاه نظرات و پیشنهادات خود را در جهت برطرف ساختن مشکلات مدارس مطرح کردند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha