پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به تمدید تحریم های ده ساله از سوی سنای آمریکا علیه ایران اسلامی گفت: این طرح به حتم ناقض روح برجام است و باید با آن به طور جدی برخورد شود.

حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران با اشاره به تمدید تحریم های ده ساله از سوی سنای آمریکا علیه ایران اسلامی گفت: این طرح به حتم ناقض روح برجام است و باید با آن به طور جدی برخورد شود.

وی با بیان این که ملت ایران منتظر پاسخ قاطع مسؤولان نسبت به این دهن کجی آشکار آمریکایی ها هستند، افزود: آمریکایی ها با این اقدام ضد ایرانی خود بار دیگر دشمنی خود علیه ملت ایران را به اثبات رساندند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که مواضع آمریکایی ها در برابر ملت ایران هیچ گاه تغییر نمی کند، تصریح کرد: موضع ضد ایرانی آمریکایی ها 38 سال است که به شیوه های مختلفی ادامه دارد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران، آمریکایی ها را دشمن درجه یک ملت ایران معرفی کرد و با بیان این که بسیار مضحک است که عده ای در کشور می گویند رویکرد آمریکایی ها در برابر ملت ایران تغییر کرده است، گفت: آمریکایی ها همچنان از فرصت های به وجود آمده برای ضربه زدن به انقلاب استفاده می کنند.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که مسؤولان کشور باید بیش از مراقب حربه های دشمنان به ویژه آمریکایی ها باشند، خاطرنشان کرد: همان طور که مقام معظم رهبری چندین بار هشدار داده بودند، دیدیم که آمریکایی ها باز هم به عهد خود با ملت ایران وفادار نماندند.

وی با بیان این که رهبر معظم انقلاب اسلامی از همان ابتدای آغاز مذاکرات نسبت به بدعهدی آمریکایی ها هشداری لازم را داده بودند، گفت: امروز حتی خود مذاکره کنندگان و دولت نیز نسبت به نقض برجام از سوی آمریکایی ها اذعان دارند.

محقق حوزه علمیه مازندران، طرح تمدید قانون تحریم های ده ساله علیه ایران از سوی آمریکایی ها را نمونه ای از بدعهدی و دروغگویی مقامات آمریکایی اعلام کرد و افزود: سیاست آمریکایی ها علیه ملت ایران هیچ گاه تغییری نخواهد کرد، چون آنها با اصل انقلاب و نظام اسلامی مشکل دارند.

وی با تأکید براین که ملت ایران با کفار هیچ سر سازشی ندارند، تصریح کرد: روابط کشورها باید بر مبنای منافع مشترک باشد.

معاون حوزه علمیه مازندران با بیان این که متأسفانه عده ای در داخل همواره دل به توافق هسته ای بسته بودند، تصریح کرد: دیدیم که آمریکایی ها به راحتی و بدون توجه به هیچ تعهد بین المللی اقدامی نقض برجام انجام دادند.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که رفتار آمریکایی ها در برابر ملت ایران هیچ تغییری نکرده است، تصریح کرد: آمریکا هیچ گاه نمی تواند خوی استکباری خود را کنار بگذارد، بلکه این کشور نماد استکبار در جهان است.

وی با تأکید براین که دیگر نوبت دولت و دستگاه دیپلماسی کشور است که در برابر این بدعهدی آشکار آمریکایی موضعی شفاف و کوبنده اتخاذ نکنند، تصریح کرد: تنها صدور یک بیانیه و اظهار نظر در خصوص این اقدام آمریکایی ها کافی نیست، بلکه ملت ایران منتظر یک اقدام دندان شکن هستند.

پژوهشگر حوزه علمیه مازندران با بیان این که مسأله هسته ای تنها بهانه ای برای ضربه زدن به ایران اسلامی بود، خاطرنشان کرد: آمریکایی ها از همان ابتدا می دانستند که ایران هیچ گاه به دنبال سلاح اتمی نبوده است و آنها تنها می خواستند قدرت و اقتدار خود را به دنیا ثابت کنند.

وی با بیان این که برجام فرصت دوباره ای برای معرفی آمریکایی ها به دنیا بود، تصریح کرد: تصویب طرح تحریم های ده سال علیه ایران اسلامی به حتم نقض برجام است و دولت باید پاسخ کوبنده ای به آمریکایی ها بدهد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان  مازندران با بیان این که دولت و مجلس باید در اقدامی جدی و سریع با این اقدام آمریکایی ها مقابله کنند، خاطرنشان کرد: هر گونه تسامح و تساهل در برابر این اقدام ضد ایرانی آمریکایی ها به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha