پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
قرآن کریم

حوزه/ نهمین دوره مسابقات سراسری تفسیر قرآن کریم «نورالهدی ۹» همزمان با سراسر کشور با حضور اقشار مردم به خصوص طلاب برگزار شد.

حجت الاسلام سمیع الله مردان رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان گفت : این مسابقات، به همت دارالقرآن الکریم سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد و در حوزه امتحانی آران و بیدگل، 60 علاقه مند قرآنی در دو رشته تفسیر یک جزء و سه جزء قرآن کریم با سایر متسابقین به رقابت پرداختند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل خاطر نشان کرد: شهرستان آران و بیدگل در این مسابقات، پس از شهر اصفهان، بیشترین تعداد شرکت کننده را در استان اصفهان به خود اختصاص داده است.

حجت الاسلام مردان با اشاره به اینکه این دوره، آخرین دوره مسابقات نورالهدی درکشور بود، اظهار داشت:  طی برگزاری 9 مرحله از این آزمون از سال 87 تاکنون، کل اجزاء قرآن كريم، مورد مطالعه و ارزیابی علاقمندان قرار گرفته است.

وی، مسابقات نورالهدی را مهم ترین آزمون تخصصی تفسیر در کشور خواند و افزود: در طول برگزاری ادوار این مسابقات، بیش از 90 هزار نفر از سراسر کشور در این آزمون تفسیری شرکت کرده اند.

حجت الاسلام مردان، زمان اعلام نتایج این مسابقه را دی ماه جاری عنوان کرد و افزود: افرادی که 70 درصد نمره آزمون را کسب کنند گواهینامه معتبر از سازمان  تیلیغات دریافت خواهند کرد و از برگزیدگان هر بخش با اهدای جوایز تقدیر خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha