پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی

حوزه/ مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون قزوین گفت: آمریکا به تعهدات خود در برجام عمل نکرد و نشان داد که همیشه بدعهد و پیمان‌شکن بوده است.

حجت الاسلام  والمسلمین ابوالفضل مصطفایی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در قزوین ضمن پیمان شکنی آمریکا در مسئله برجام گفت:  اعتماد به آمریکا همیشه زیانبار بوده است و حاصلی به جز پشیمانی چیزی دیگری به همراه نداشته ونخواهد داشت.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه استان قزوین خاطرنشان کرد:  بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، امروز همه به فریبکاری، دروغ‌گویی و مکر آمریکا  پی برده‌اند.

وی  با بیان اینکه ملت بزرگ ایران هرگز به آمریکای فریب‌کار و دروغ‌گو اعتماد نخواهد کرد گفت: دشمنی‌ها و جنایات آمریکایی‌ها علیه ملت ایران از پیش از انقلاب وجود داشته و در زمان پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و پس از آن نیز همچنان ادامه یافته است.

حجت الاسلام  والمسلمین مصطفایی تصریح کرد:  امروز دست آمریکا و سیاست‌مداران دروغگوی  آن برای ملت ایران رو شده است و این بدعهدی و دروغ‌گویی در ذات پلید آنهاست.

وی اظهارکرد: آمریکا بدعهد بوده و بدعهدی آن در توافق نامه برجام مشخص شد اما برخی مسئولان این بدعهدی را نمی‌بینند و فکر می‌کنند رابطه با آمریکا مشکلات را حل می‌کند.

این پژوهگشر دینی تصریح کرد:  آمریکا قابل اعتماد نبوده  و امروز مذاکره کنندگان هسته‌ای نیز بدعهدی آمریکا را قبول دارند.

وی افزود: با اشاره به جنایات آمریکا در طول 37 سال انقلاب اسلامی علیه ایران افزود: آمریکا همیشه بدعهد بوده و اخیراً نیز در سخنرانی‌ که اوباما  داشت بار دیگر بدعهدی خود را به همگان نشان داد.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه استان قزوین تصریح کرد: ایران  صداقت خود را به همگان ثابت کرد اما آمریکا مثل گذشته و به روال معمول بدعهدی و پیمان‌شکنی کرد.

وی ادامه داد: در قضیه برجام هم همین است و وزیر خارجه آمریکا آشکارا گفت تا زمانی که جمهوری اسلامی ایران دست از حزب الله لبنان و حماس نکشد؛ تحریم های برجام برداشته نمی شود این در حالی است که  اصلا مقاومت ربطی به برجام ندارد و این از بدعهدی و سیاست شیطانی و فریب دولت ها و ملت ها است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی ایرانی IR ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۳
    0 0
    به نظربنده باید کشورمابه امریکااعلام جنگ کند وناوهای انهارادرخلیج فارس باموشک بزند تاقضیه دشمنی کشورماوامریکا یکسره شود.