پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تحریم

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین جلالی با اشاره به تمدید تحریم های ده ساله ایران در سنای آمریکا، تصریح کرد: این اقدام آنها در ادامه دشمنی های آمریکایی ها علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمود جلالی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران با اشاره به فریبکاری مجدد آمریکایی ها علیه ملت ایران، گفت: این اقدام آنها در ادامه دشمنی های آمریکایی ها علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

نائب رئیس شورای حوزه علمیه مازندران بر لزوم درس گرفتن از اعتماد به آمریکایی ها تاکید و خاطرنشان کرد: تاریخ به عنوان معلم بشریت، شخصیت و هویت آمریکا را همواره علیه منافع ملی ایران اثبات می کند و وظیفه دولتمردان ما این است که از تاریخ درس بگیرند.

وی با بیان این که تاریخ آمریکایی ها علیه ملت ایران همواره با توطئه و نیرنگ همواره بوده است، افزود: تمدید تحریم های ده ساله علیه ملت ایران، نشان از چهره پلید و خباثت آلود این حکومت زورگو است.

نائب رئیس شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که همان طور که مقام معظم رهبری تأکید کردند ملت ایران هیچ گاه به آمریکایی ها اعتماد نداشته و ندارند، ابراز داشت: متأسفانه برخی ها در داخل همواره تلاش می کنند که چهره آمریکایی ها را موجه جلوه دهند.

حجت الاسلام والمسلمین جلالی با اشاره به اقدام ضد ایرانی اخیر از سوی مجلس سنا، موجب یک وحدت و اجماع داخلی علیه آمریکایی ها شده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر همه گروه های سیاسی با وحدت این اقدام آمریکایی ها را نقض برجام می دانند و بر ضرورت مقابله دولت و مجلس با این اقدام ضد ایرانی آنها تأکید کردند.

وی با بیان این که دشمنی آمریکا با ملت ایران ریشه ای، تصریح کرد: مقامات آمریکایی با اصل انقلاب و نظام اسلامی مشکل دارند و مباحث هسته ای تنها بهانه ای برای فشار به ملت ایران بود.

نائب رئیس شورای حوزه علمیه مازندران از آمریکایی ها به عنوان پرچم دار جنایت و کشتار ملت های بیگناه جهان یاد کرد و خاطرنشان کرد: آمریکایی ها از زمان تولد خود تا به امروز هر آنچه که در توان داشتند برای بقای خود بر سر ملت های مظلوم آورده اند.

حجت الاسلام والمسلمین جلالی با بیان این که متأسفانه هنوز عده ای در کشور باور ندارند که آمریکا دشمن درجه یک ملت ایران است، تصریح کرد: این عده قلیل بدانند که آمریکا لحظه ای از براندازی و تضعیف نظام اسلامی دست بر نخواهد کشید.

وی با بیان این که علی رغم تبلیغات صورت گرفته برای برجام، متأسفانه این تعهد بین المللی چندان برای کشورمان راه گشا نبوده است، تصریح کرد: متأسفانه آن وعده هایی مسؤولان قبل از اجرای برجام داده بودند محقق نشد.

نائب رئیس حوزه علمیه مازندران با بیان این که دولت و مجلس باید با جدیت هر چه بیشتر پاسخ این گستاخی آمریکایی ها را بدهند، گفت: اگر در برابر این نقض عهد آنها با اقتدار بیاستیم آنها دیگر جرأت ادامه این روند را نخواهند داشت.

حجت الاسلام والمسلمین جلالی با بیان این که مقام معظم رهبری همواره در جریان روند مذاکرات نسبت دشمنی های آمریکا به مسؤولان هشدار داده بودند، ادامه داد: اگر هشدارهای مکرر مقام معظم رهبری بیشتر مورد توجه قرار می گرفت امروز شاهد تصویب این تحریم ها نبودیم.

وی با بیان این که چندین سال مذاکره با آمریکایی ها سود و منفعت خاصی برای کشور در پی نداشته است، گفت: علی رغم این که ایران اسلامی بر اساس تعهدات صورت گرفته به وظایف خود عمل کرد، متأسفانه آمریکایی ها همانند گذشته نقض عهد کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha