جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شبهات

حوزه/ معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد به وجود شبهات مرتبط با مبانی مهدویت در جامعه اشاره کرد و گفت: دباید برای جلوگیری از گسترش شبهات در فضای مجازی، روحانیون وارد میدان شوند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت‌الاسلام علی کارگر، معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد، صبح امروز در نشست ستاد مهدویت استان با اعلام این مطلب و با اشاره به اینکه به کتاب های مهدویت در اختیار وعاظ و روحانیون قرار گرفته است، اظهار داشت: روحانیون می‌توانند با استفاده از این کتاب ها به تبیین مبانی مهدویت در جامعه بپردازند.

وی خاطرنشان کرد: به تمام روحانیونی که برای سخنرانی به نقاط مختلف شهر اعزام می شوند ابلاغ لازم انجام می‌شود که در ارتباط با مبانی مهدویت بر روی منابر صحبت کنند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد خاطرنشان کرد: علاوه بر ابلاغ به روحانیون، مسابقه پیرامون موضوع مهدویت در فضای مجازی برگزار می‌شود و اطلاعات این مسابقه در اختیار عموم قرار می‌گیرد.

حجت الاسلام کارگر به وجود شبهات موجود مرتبط با مبانی مهدویت در جامعه اشاره کرد و گفت: در راستای جلوگیری از گسترش این شبهات، پاسخگویی کامل توسط روحانیون در فضای مجازی انجام می‌شود.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha