جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام حسن صادقی نسب - گناباد

حوزه/حجت الاسلام حسن صادقی نسب گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید در خصوص عهد شکنی های امریکا اقداماتی جدی داشته باشند.

حجت الاسلام حسن صادقی نسب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در گناباد، گفت: با وجود آن که همه مجامع بین المللی و کارشناسان به پایبندی ایران به تعهداتش در زمینه فناوری صلح آمیز هسته ای اعتراف کرده اند، آمریکا هر روز عهد شکنی های جدیدی را علیه کشورمان در دستور کار خود قرار می دهد.

وی با تاکید بر اینکه طبیعت آمریکا زور و تزویر است،‌ ابراز داشت: آمریکا می‌خواهد ارباب بودن خود را با هر وسیله‌ای اثبات کند. برنامه هسته‌ای ما برای استفاده علمی و پزشکی بوده است و ما از همان روز اول به دنبال اتم نبودیم، ما عضو NPT بوده‌ایم و آنها هیچ مورد خلافی از ما مشاهده نکرده بودند.

امام جمعه گناباد با اشاره به این که دولت قطعاً باید در چارچوب برجام این موضوع را بررسی و تصمیم مقتضی را در این باره اتخاذ کند، ابراز داشت:  وزارت امور خارجه باید در شأن جمهوری اسلامی ایران به این موضوع ورود کند و اقدامات لازم را در این راستا صورت دهد.  مجلس شورای اسلامی هم اقدام لازم برای مقابله با این موضوع داشته باشد و در حوزه تقنینی و نظارتی اقدام کند.

حجت الاسلام صادقی نسب تصریح کرد: دنیا سخن رهبری را قاطع و جدی بداند، چرا که ایران قانون تمدید تحریم ها را نقض برجام می داند و آن را بدعهدی بسیار زشت آمریکایی‌ها در یک پیمان بین‌المللی قلمداد می کند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha