چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
پوستر ویژه نهم ربیع الاول به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی

حوزه/ پوستر ویژه نهم ربیع الاول به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی طراحی شده که بر روی خروجی پایگاه های اینترنتی عتبه های مشهد مقدس، کربلای معلی، نجف و کاظمین نیز قرار خواهد گرفت.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، ابراهیم صدوقی مدیر آفرینش های هنری مسجد مقدس جمکران با اشاره به رونمایی از پوستر نهم ربیع الاول اظهار کرد: پوستر ویژه روز نهم ربیع الاول که مصادف با آغاز امامت امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) است در حضور حضرت آیت الله علوی گرگانی رونمایی شد.
 مدیر آفرینش های هنری مسجد مقدس جمکران ابراز کرد: این مسجد مقدس برای معرفی ویژه برنامه های خود پوسترهایی را طراحی و چاپ می کند که پوستر روز نهم ربیع الاول هم در حضور حضرت آیت الله علوی گرگانی رونمایی شد.
 وی افزود: این پوستر با شعار «السلام علی مهدی الامم و جامع الکلم» طراحی شده که ویژه برنامه های مسجد مقدس جمکران در این روز هم بر روی آن معرفی شده است.
 صدوقی ادامه داد: پوستر ویژه نهم ربیع الاول به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی طراحی شده که بر روی خروجی پایگاه های اینترنتی عتبه های مشهد مقدس، کربلای معلی، نجف و کاظمین نیز قرار خواهد گرفت.
 مدیر آفرینش های هنری مسجد مقدس جمکران گفت: مسجد مقدس جمکران پس از رونمایی از این پوستر، اقدام به چاپ و نصب گسترده آن در سطح شهر مقدس قم خواهد کرد.
 وی در پایان درباره طراحان این پوستر، خاطرنشان کرد: این پوستر از سوی خانه طراحان مهدوی طراحی شده است؛ خانه طراحان مهدوی تحت اشراف مدیریت آفرینش های هنری مسجد مقدس جمکران فعالیت می کند که هنرمندان فعال در زمینه مهدویت در این تشکل شرکت می کنند.
انتهای پیام   313/17

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha