جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
خانواده

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه خواهران حضرت زهرا (س) میبد از اجرای طرح تعاملی مبلغات این مدرسه علمیه با هدف ارتقای سطح آگاهی های خانواده های مبلغان مدارس علمیه برادران میبد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، «خانم مریم السادات نبوی» مدیر مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) میبد در گفتگو با خبرنگار «حوزه» از یزد اظهار کرد: نشست مشترک مدیران و معاونان فرهنگی مدارس سطوح دو و سه خواهران میبد و شورای مبلغان مدارس علمیه برادران شهرستان با هدف تبادل نظر درباره ارتقا و تعالی خانواده های طلاب برگزار شد.

وی افزود: بنا به گفته حجت الاسلام مشیری، مسئول شورای مبلغان شهرستان میبد، این شورا فعالیت های گسترده ای را در طول سال از جمله تشکیل کارگروه تبلیغ، اجرای طرح سنجش سلامت مبلغان و ... برگزار می کند که در اجرای طرح جدید ویژه خانواده های طلاب، از مدارس علمیه خواهران در اجرای این طرح درخواست همکاری و مشارکت دارند.

مدیر مدرسه حضرت زهرا(س)سطح دو میبد گفت: این مدرسه علمیه تجربه فعالیت در زمینه ارتقا و تعالی خانواده های طلاب را در دستور کارهای فرهنگی و آموزشی خود دارد و به همین منظور کتابخانه ای ویژه فرزندان طلاب با محتوای کتب قصه و محصولات فرهنگی و نرم افزارها تأسیس شده است.

نبوی ضمن دعوت از بانوان مبلغ برای مشارکت در این طرح، به اهمیت خانواده در اسلام اشاره کرد و گفت: با توجه به هجمه های فرهنگی دشمنان علیه خانواده های مسلمان، ضرورت اقدام و و عمل انقلابی در تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمینه خانواده در تمام اقشار خانواده های ایرانی به ویژه خانواده های طلاب که از حساسیت بیشتری در جامعه برخوردارند؛ احساس می شود.

انتهای پیام / 313/47 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha