چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام والمسلمین حسینی کوهساری

حوزه/ دنیای اسلام امروزه در یک پیچ تاریخی حضور دارد و درک این شرایط مسئولیت خطیری را برای ما ایجاد خواهد کرد و اتفاقاتی که در اروپا و آمریکا و کشورهای منطقه رخ می دهد، نشان از این تحول بنیادین دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین سید مفید حسینی کوهساری در مراسم تودیع و معارفه مسئول مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه گفت: حوزه علمیه قم مهمترین و نافذترین نهادی است که در خدمت امام زمان(عج) و دین مبین اسلام است.

وی افزود: عنایت مدیر حوزه برای پذیرش این مسئولیت را مغتنم می دانم، زیرا آیت الله اعرافی از ذخایر ارزشمند نظام اسلامی و حوزه علمیه است و قطعا فعالیت زیر نظر ایشان ذی قیمت خواهد بود.

مسئول مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه با اشاره به فعالیت های حجت الاسلام  والمسلمین زمانی معاون سابق بین الملل حوزه های علمیه بیان کرد: وی شخصیتی ارزشمند و بین المللی است که حضور وی در حوزه بسیار مغتنم است و قطعا ایشان راهنمای ارزشمندی برای فعالیت های این عرصه خواهند بود.

وی گفت: مقام معظم رهبری فرمود،‌دنیای اسلام امروزه در یک پیچ تاریخی حضور دارد و درک این شرایط مسئولیت خطیری را برای ما ایجاد خواهد کرد و اتفاقاتی که در اروپا و آمریکا و کشورهای منطقه رخ می دهد، نشان از این تحول بنیادین است و امکان تحقق تمدن نوین اسلامی را به ما بشارت می دهد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی کوهساری اظهارکرد: بین المللی شدن حوزه از یک نفر یا یک گروه بر نمی آید و همه ارکان حوزه باید در این مسیر همراهی کنند و  نگاه بین المللی در همه ظرفیت های حوزه ایجاد شود.

وی افزود: ظرفیت های بسیار خوبی در کشور و نظام در عرصه بین الملل وجود دارد که باید قدر این ظرفیت ها را دانست و با ارشادات مقام معظم رهبری و مراجع و بزرگان این عرصه خدمتی شایسته  ارایه دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • هادی IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
    0 0
    ههههههههههههههههههه با این تکبر و غرور شما چنین امری محال است