جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام برهان قلعه بالایی

حوزه/ مسئول قرآن و عترت حوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به برگزاری محافل انس با قران در مدارس علمیه استان، گفت: قرآن موجب تهذیب و تزکیه روح طلاب خواهد شد.

حجت الاسلام برهان قلعه بالایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه از برگزاری محافل انس با قرآن در مدارس علمیه استان کرمانشاه خبر داد و عنوان داشت: محافل انس با قرآن با هدف تعمیق باورهای دینی و هدایت هرچه بیشتر طلاب در مدارس علمیه استان کرمانشاه برگزار می شود.

مسئول قرآن و عترت حوزه علمیه استان کرمانشاه ادامه داد: آشنایی و انس هرچه بیشتر طلاب با مفاهیم قرآن از ضرورت های طلبگی است، زیرا قرآن موجب تهذیب و تزکیه روح طلاب خواهد شد.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه طلاب مدارس علمیه استان کرمانشاه از ظرفیت بالایی برخوردار بوده و به راحتی با قرآن و جلسات قرآنی ارتباط برقرار می کنند، قطعأ برگزاری این محافل موجب ترویج سبک زندگی اسلامی و صیقل دادن به روان انسانها می شود.

حجت الاسلام قلعه بالایی یادآور شد: محافل انس با قرآن که با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه و حوزه علمیه استان کرمانشاه برگزار شده و طلاب از حضور قاریان برجسته و بین المللی همچون استاد حامد شاکرنژاد بهره مند خواهند شد.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان کرمانشاه ابراز داشت: حضور قاریان برجسته و بین المللی در استان کرمانشاه و مدارس علمیه علاوه بر ترویج قرآن در جامعه نحوه صحیح خوانی قرآن را به طلاب آموزش داده و مشکلات آنها را برطرف می سازد.

مسئول قرآن و عترت حوزه علمیه استان کرمانشاه در پایان با تاکید بر اینکه  قرآن نور است و موجب هدایت و نجات انسانها می شود، خاطرنشان کرد: حوزه های علمیه باید مروج اصلی قرآن در جامعه باشند تا جامعه نیز از این نور الهی بهره مند شود.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha