جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
انقلابیون بحرین

حوزه/ ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه در پیامی به اجتماع کنندگان مقابل منزل آیت الله عیسی قاسم در منطقه "الدراز"، پایداری، صبر و ازخودگذشتی آن ها را در حمایت از انقلاب بحرین ستود .

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه در پیامی به اجتماع کنندگان مقابل منزل آیت الله عیسی قاسم در منطقه "الدراز"، پایداری، صبر و ازخودگذشتی آن ها را در حمایت از انقلاب بحرین ستود و افزود این انقلاب هدف اش آزادسازی کشور از لوث وجود رژیم آل خلیفه و ساختن آینده ای روشن است که ملت بحرین در آن سرور و اختیاردار خود باشد و بتواند سرنوشت خود را از طریق انتخاب نظام سیاسی جدید با خواست و اراده خود تعیین کند.

این حزب در پیام خود گفت: ملت بحرین در میدان "الفداء" در برابر جنایت های رژیم آل خلیفه که از سوی گروهک های تکفیری و تروریستی رژیم آل سعود حمایت می شد، مقاومت کرد و خباثت و پلیدی امپریالیست آمریکا و استعمار انگلستان و منافق بودن آن ها را آشکار و رسوا کرد.

هم چنین تاکید کرد: این اجتماع در همبستگی با آیت الله عیسی قاسم بیش از 160 روز است که به دون هیچ خستگی و عقب نشینی تداوم دارد و توطئه های رژیم آل خلیفه را ناکام گذاشته است. این دلیلی است بر صبر و پایداری ملت در مقابل طولانی ترین محاصره ظالمانه آل خلیفه در بحرین.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha