جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سید ابراهیم امین السید رئیس دفتر سیاسی حزب الله

حوزه/ معرکه حلب گرچه تمام بحران را حل نمی کند، اما معرکه ای سرنوشت ساز است و باعث می شود سوریه در مسیر جدیدی قرار بگیرد و به هر حال حلب به زودی به اهالی آن بازخواهد گشت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم امین السید رئیس دفتر سیاسی حزب الله لبنان در نشست رؤسای شوراهای شهرداری های بعلبک و الهرمل و البقاع در مرکز امدادرسانی بعلبک گفت: یکی از بزرگ ترین دستاوردهای حزب الله در زمینه اداری این است که توانست الگویی عمومی ارائه کند و این در حالی است که بسیاری از احزاب دیگر لبنان در این زمینه ناتوان هستند و هنوز نتوانسته اند از حصار فردیت خود به تعامل با جمع روی بیاورند و تاثیر اجتماعی داشته باشند و این بسیار مهم است.

وی افزود: حزب الله از تمام راه های ممکن برای کمک کردن به تشکیل دولت در لبنان کمک می کند تا کابینه در کوتاه ترین زمان ممکن تشکیل شود و ما امیدواریم این اتفاق خیلی زود بیفتد و تمام موانع بر سر راه تشکیل دولت از بین برود و دولتی تشکیل شود که همه در آن سهم داشته باشند.

رئیس دفتر سیاسی حزب الله درباره موضوع سوریه نیز خاطر نشان کرد: در مورد برخورد با مساله سوریه یا موصل و بر اساس ملاک های انسانی، ما با یک جامعه بین الملل شکست خورده و ناتوان روبرو هستیم و متاسفانه شاهد در پیش گرفتن سیاست یک بام و دو هوا توسط کشورهای جهان در برخورد با ملت ها هستیم.

سید امین السید در پایان سخنان خود گفت: ما امروز مرحله ای حساس و سرنوشت ساز را در سوریه و حلب پشت سر می گذاریم و بر این باوریم که معرکه حلب گرچه تمام بحران را حل نمی کند، اما معرکه ای سرنوشت ساز است و باعث می شود سوریه در مسیر جدیدی قرار بگیرد و به هر حال حلب به زودی به اهالی آن بازخواهد گشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha