جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بعثت

حوزه/ محقق حوزه خراسان شمالی با بیان اینکه همه مردم جهان درس بعثت را فرا نگرفته اند، گفت: پس از ۱۴۰۰ سال عده زیادی در جهالت و ضلالت به سر می برند و نمونه آن را می شود در هندوستان و دیگر کشورهای اروپایی، آسیایی، آفریقایی مشاهده کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، حجت الاسلام هادی پروین ، صبح امروز در نشست کمیته فرهنگی و تبلیغی شهرستان مانه و سملقان، با تبریک فرا رسیدن میلاد با سعادت پیامبراکرم «ص» گفت: بعثت رسول گرامی اسلام را سرآغاز خوبیها و مکارم اخلاق در بین جامعه است.

رئیس اداره تبلیغات سلامی مانه وسملقان افزود: مردم قبل از بعثت پیامبر خاتم (ص) در گمراهی آشکار به سر می بردند و زندگی خارج از انسانیت بشر آن روز با بعثت به ترویج خوبی ها و فضائل گرایش پیدا کرد ولی در عین حال همه مردم درس بعثت را هنوز فرا نگرفته که از جمله آن گاو پرستی و پیدایش فرقه های ضاله بوده که هنوز هم متاسفانه در بعضی از کشور ها رواج دارد.

ابوالفضل جنتی، رئیس آموزش و پرورش شهرستان مانه وسملقان هم در این نشست، هدف از تشکیل کمیته فرهنگی تبلیغی را اعزام مبلغ و مبلغه به مدارس در مناسبتهای مختلف مذهبی و برگزاری گفتمان های دینی در مدارس عنوان کرد.

گفتنی است، نشست کمیته فرهنگی و تبلیغی با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی مانه و سملقان، حجت الاسلام کرابی مدیر مدرسه علمیه بقیه الله«عج» و معصومه شاهدی مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا «س» به میزبانی آموزش و پرورش و معاونت پرورشی شهرستان مانه و سملقان برگزار شد.

 انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha