شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام اخوی

حوزه/ حجت‌الاسلام‌ والمسلمین اخوی گفت: مشاوران باید بر اساس آموزه‌های دینی مسئولیت خود را به شکل شایسته انجام دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام‌  اصغر اخوی در کارگاه تخصصی «بایدها و نبایدهای مشاوره در اسلام» در دومین روز از نخستین نشست مشترک جامعه الزهرا (س)و وزارت آموزش و پرورش در تالار بیداری اسلامی جامعه الزهرا (س)برگزار شد، عنوان کرد: نگاه کاملا دینی و اعتقادی در عین تسلط به مباحث تخصصی از جمله ویژگی‌های مرکز مشاوره جامعه الزهرا (س)است.

مدیر مرکز مشاوره جامعه الزهرا (س)از فعالیت ۳۰ نفر از دانش‌آموختگان روان‌شناسی و علوم تربیتی و مشاوران متخصص دینی در جامعه  الزهرا (س)خبر داد و اظهار داشت: در دو سال گذشته فعالیت‌های مرکز مشاوره شکل سازمان‌یافته‌تری به خود گرفته است.

حجت الاسلام  اخوی افزود: مشاوران این مرکز علاوه بر فعالیت در کلینیک تخصصی با حضور در بخش‌های مختلف جامعه الزهرا (س)به راهنمایی و مشاوره در حوزه‌های تحصیلی، خانواده، مذهبی و غیره می‌پردازند.

وی، فراهم آوردن شرایط هدایت مردم را نعمتی الهی خواند و گفت: مشاوران شرایط هدایت مردم را فراهم می کنند، بنابراین باید بر اساس آموزه‌های دینی مسئولیت خود را به شکل شایسته انجام دهند تا رسالت بزرگ امانت‌داری گوهر انسان را به سرانجام برسانند.

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha