جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت  الاسلام همایی

حوزه/ کارگاه آموزشی طرح جهاد تربیتی اخلاقی با تأکید بر نقش اساتید مدارس علمیه، با حضور اساتید در حوزه علمیه استان فارس برگزار می شود.

حجت الاسلام همایی ، در گفتگو با خبرنگار سرویس استان های خبرگزاری «حوزه»، با اعلام این مطلب اظهار داشت: کارگاه دانش افزایی اساتید حوزه علمیه لارستان در قالب طرح "جهاد تربیتی اخلاقی"، در مدرسه علمیه علی بن ابیطالب شهرستان لارستان برگزار می گردد.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان فارس افزود: در این کارگاه که سه شنبه هفته جاری برگزار می گردد، 25نفر از اساتید حوزه لارستان حضور و در آن با آخرین مباحث مربوط به تربیت اخلاقی طلاب، آشنا خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه در این برنامه مباحث مربوط به اخلاق هم آسیب شناسی خواهد شد، بیان داشت: در این کارگاه  حجت الاسلام و المسلمین حسینی، مدیر دفتراخلاق معاونت تهذیب حوزه های علمیه کشور حضور خواهند داشت.

حجت الاسلام همایی با اشاره به اهمیت این کارگاه، خاطرنشان کرد: اساتید در حوزه های علمیه همواره الگوی خوبی برای طلاب در عرصه های گوناگون هستند که این نقش الگویی، می تواند در عرصه اخلاق و معنویت نقش مهمتری را به نسبت دیگر حوزه ها ایفا کند.

به گفته وی این اولین دوره طرح جهاد تربیتی اساتید در حوزه استان فارس است  که  با حضور اساتید حوزه لارستان برگزار می گردد.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha