پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام علی عباسی - مدیر حوزه علمیه قزوین

حوزه/ مدیر حوزه قزوین گفت: امروز دانشجویان ما باید خود را مسلح به آموزه های دینی نمایند و اعتقاد، ایمان به آخرت را در خود بیش از همیشه تقویت نمایند.

 حجت الاسلام  والمسلمین علی عباسی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در قزوین، ضمن تبریک فرارسیدن  16 آذر بنام روز دانشجو، این روز را نماد مبارزه با استکبار جهانی دانست و گفت: شانزدهم آذر تداعی کننده بصیرت دانشجویان در مقابل استکبار جهانی و اعتراض به حضور مسئولان وقت آمریکایی در تهران بود.

مدیر حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: دانشجویان باید علاوه بر کسب تحصیلات علمی بصیرت و فعالیت های سیاسی هم داشته باشند ولی اجازه لطمه جریانات سیاسی به هدف اصلی خود را ندهند.

وی ادامه داد: امروز باید دشمن شناسی و بصیرت  اولویت اصلی دانشجویان ما در دانشگاهها باشد واجازه ندهند آرمان ها وارزشهای اسلامی مورد تخریب قرارداده شود.

استاد حوزه علمیه قزوین موضع گیری شفاف دانشجویان در برابرهجمه های دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی را برشمرد و بیان داشت: دانشجویان ما باید موضع درست و شفافی نسبت به دشمنان داشته و در حقیقت دانشجویی مورد نظر اسلام است که کشف حقیقت نماید وحقایق را به درستی بشناسد و در راه آبادانی و دنیای جامعه خود تلاش ویژه ای داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی با اشاره به توصیه های رهبر معظم انقلاب به دانشجویان، اظهارداشت: یک دانشجو باید حفظ بنیه علمی کشور،  استکبار ستیزی، حضور فعال سیاسی در دانشگاه و افزایش قدرت فهم و تحلیل سیاسی را سرلوحه کار خود قرار دهد.

وی ادامه داد: دانشجویان دانشگاه ها باید با بصیرت و آگاهی برای رسیدن به اهداف تلاش کنند و تنها با بصیرت می توان جلوی انحرافات گرفته شود.

مدیر حوزه علمیه قزوین عنوان داشت: فضای دانشگاه باید فضای علم، دانش، تحقیق و پژوهش باشد.

وی افزود:  دانشجویان امروز امید کشور بوده و و مدیران آینده هستند،  وباید سعی کنیم افرادی لایق تحویل جامعه دهیم تا در آینده بتوانند سکان دار کشتی انقلاب اسلامی باشند.

حجت الاسلام  والمسلمین عباسی به تلاش دشمنان برای نفوذ در بین دانشجویان در دانشگاهها افزود: دشمنان این انقلاب و نظام به خیال باطل خود پایگاه عظیم جوانان ما یعنی دانشگاه ها را مورد هدف قرار داده اند تا بتوانند نقشه های شوم و پلید خود را به مرحله اجرا برسانند.

وی بر تقویت آموزه های دینی توسط دانشجویان  اشاره و یادآورشد : امروز دانشجویان ما باید خود را مسلح به  آموزه های دینی نمایند و اعتقاد، ایمان به آخرت را در خود بیش از همیشه تقویت نمایند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha