شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام ربانی

حوزه/ استمرار برنامه های قرآنی در جامعه و به خصوص حوزه های علمیه پایبندی مردم را به دین و نظام محکم تر خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، حجت الاسلام محمد ربانی، در مراسم سلسله محافل وقف در سایه قران کریم که در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) کرمانشاه برگزار شد عنوان داشت: فعالت های قرآنی در جامعه زمینه ساز پیشبرد اهداف انقلاب و نظام خواهد شد و بهبود شرایط اقتصادی و اجتماعی را رقم می زند.

این استاد حوزه کرمانشاه اظهار داشت: استمرار برنامه های قرآنی در جامعه و به خصوص حوزه های علمیه پایبندی مردم را به دین و نظام محکم تر خواهد کرد.

وی در ادامه افزود: یکی از نشان های متقین این است که اهل انفاق باشند و مصداق انفاق وقف در جامعه است که اثرات و برکات فراوانی به همراه دارد.

حجت الاسلام ربانی خاطر نشان کرد: انسان ها آیینه تمام نمای خداوند متعال در زمین هستند لذا باید همچون انبیاء الهی رسالت و مکتب ائمه اطهار را ادامه دهند.

استاد حوزه علمیه کرمانشاه تصریح کرد: وقف ماندگار و جاوید است، ثواب و پاداش وقف از قرض الحسنه نیز والاتر است لذا باید مبلغ این سنت حسنه باشیم.

وی در پایان ابراز داشت: طلاب مبلغ و مروج وقف در جامعه باشند و نکات کلیدی این سنت را در منابر خود تبیین و ترویج نمایند تا مردم نسبت به اجرای این سنت ترغیب شوند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha