چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
بصیرت

حوزه/ مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس گفت: یکی از محورهای اصلی تمرکز استکبار جهانی در عرصه جنگ نرم فرهنگی محیط های دانشجویی است که با هدف تاثیرگذاری بر اذهان نسل آینده کشور صورت می گیرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز ، حجت الاسلام محمد حاجی زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس با گرامیداشت فرارسیدن شانزدهم آذرماه، روز دانشجو، گفت: یکی از کارکردهای اصلی و مورد انتظار از دانشگاه،  تربیت جوانان متخصص و متعهد در تراز انقلاب اسلامی است که همواره آمادگی حضور در جبهه نبرد حق علیه باطل را داشته باشند.

وی دانشجویان انقلابی را نسلی پیشرو و آگاهی دهنده به جامعه دانست و افزود: امروز جوانان مومنِ دانشجو علاوه بر حضور در سنگرهای علم و پیشرفت حضور قابل توجه و تاثیرگذاری در دفاع از حرم اهل بیت (علیهم السلام) و مقابله با تروریست های تکفیری دارند، این ها همان دانشجویان انقلابی هستند که همواره در عرصه دفاع از انقلاب اسلامی حضور فعال دارند.

حجت الاسلام حاجی زاده با بیان اینکه دوران دانشجویی یکی از برهه های تاثیرگذار در شکل گیری شخصیت جوانان است، گفت: دو رکن اساتید دانشگاه و بسیج دانشجویی وظیفه سنگینی در تبیین ارزش های انقلاب اسلامی برای دانشجویان، توسعه و غالب شدن فرهنگ انقلابی در فضای دانشگاه بر عهده دارند.

وی با تاکید بر اینکه دانشگاه و دانشجو همواره مورد طمع دشمنان انقلاب اسلامی بوده اند، گفت: یکی از محورهای اصلی تمرکز استکبار جهانی در عرصه جنگ نرم فرهنگی محیط های دانشجویی است، این تلاش دشمنان با هدف تاثیرگذاری بر اذهان نسل آینده مدیران کشور صورت می گیرد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس ادامه داد: آگاه سازی جوانان دانشجو پیرامون توطئه های دشمنان ملت ایران یکی از موارد مهمی است که باید مورد توجه مسئولان دانشگاه قرار بگیرد.

وی در ادامه " استکبارستیزی " را شاخصه اصلی دانشجوی انقلابی دانست و افزود: تقویت ارتباط حوزه و دانشگاه فضای جامعه و نظام اداری کشور را هر چه بیشتر و سریعتر به سمت اسلامی شدن سوق داده و سبک زندگی اسلامی، تفکر حمایت از مظلومان عالم و استکبارستیزی را در وجود تک تک اعضای جامعه نهادینه می کند.

حجت الاسلام حاجی زاده با بیان اینکه 16 آذر نماد ایستادگی دانشجویان در مقابل استکبار جهانی است، گفت: آمریکا به عنوان دشمن اصلی انقلاب اسلامی هیچ گاه از حجم دشمنی ها و توطئه ها بر علیه ملت ایران نکاسته  و نمونه اخیر آن هم بدعهدی در اجرای تعهدات برجام است، تشریح و روشنگری پیرامون نحوه عملکرد طرف های مقابل در موضوع برجام یکی از موضوعات مهمی است که باید مورد توجه اساتید و دانشجویان قرار بگیرد.

انتهای پیام 313/44

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha