جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سواد رسانه‌ای

حوزه/ حجت‌الاسلام موسوی، از برگزاری دوره سواد رسانه‌ای در مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) اهواز و بررسی فضای مجازی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب خبر داد.

حجت‌الاسلام سید جعفر موسوی، مدیر مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) اهواز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به برگزاری دوره سواد رسانه‌ای، برای طلاب این مدرسه، اظهار داشت: با توجه به فراگیر بودن موضوع فضای مجازی و استفاده از شبکه‌های اجتماعی، برآن شدیم تا دوره‌ای را با حضور اساتید مجرب حوزه علمیه خوزستان برگزار کنیم.

وی هدف از برگزاری این دوره را ارتقاء بینش طلاب نسبت به آسیب‌ها و فرصت‌های فضای مجازی دانست و تصریح کرد: این دوره مستمر هر سه روز یک‌بار با حضور بیش از ۴۰ طلبه در مدرسه علمیه برگزار می‌شود که إن‌شاءالله پس از پایان قرار است که طلاب برخی از مباحث این دوره را برای بچه مسجدی‌ها، مطرح کنند.

مدیر مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) اهواز، بررسی فضای مجازی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب را یکی از بخش‌های اصلی این دوره عنوان کرد و گفت: هر موضوعی که مربوط به رسانه، به‌ویژه شبکه‌های اجتماعی باشد با تمرکز بر آسیب‌ها، فرصت‌ها، بایدها و نبایدهای شبکه‌های اجتماعی برای طلاب واکاوی و بررسی می‌شود.

حجت‌الاسلام موسوی، در پایان حضور طلاب در فضای مجازی را یک ضرورت ویژه خواند و اظهار داشت: امروزه با توجه به گسترده شدن شبکه‌های مجازی، لزوم تبلیغ مجازی بیش‌ازپیش لازم و ضروری است که در این راستا، طلاب و روحانیون مدارس علمیه باید ضمن آگاهی کامل از این فضا، حضور مؤثر داشته و مانع شبهه افکنی دشمنان شوند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha