جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین

حوزه/ نظام بنی سعود چیزی نیست جز ابزاری ناچیز در دست صهیونیست ها و آمریکا که اکنون همان مستکبران نیز به این واقعیت پی برده اند که عربستان دستاوردی جز شکست برای آنها در پی نداشته است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه با همکاری جنبش انصارالله یمن نمایشگاهی را با عنوان نظام تروریست سعودی در حرم زید بن علی علیهما السلام در عراق برگزار کرد.

این نمایشگاه بخش کوچکی از جنایت های مستقیم نظام سعودی را در یمن و بحرین و جنایت های غیر مستقیم این نظام در عراق و سوریه را به تصویر کشید؛ چرا که  عربستان به حمایت سیاسی و مالی و رسانه ای از تروریست ها می پردازد.

ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین در پیام خود در این نمایشگاه اعلام کرد: محور مقاومت در یمن و بحرین و عراق و سوریه به زودی با تکیه بر ایمان و مشروعیت خود پیروز می شود و نظام بنی سعود نیز باید بداند که چیزی نیست جز ابزاری ناچیز در دست استکبار جهانی و صهیونیست ها و آمریکا که اکنون همان مستکبران به این واقعیت پی برده اند که عربستان دستاوردی جز شکست در زمینه های مختلف برای آنها در پی ندارد.

ائتلاف تاکید کرد: پویش جهانی تروریستی شمردن نظام آل سعود که همزمان با سالروز تجاوز عربستان به یمن آغاز شده با همکاری تمام جنبش ها و نیروهای فعال در منطقه و تمام آزادگان جهان ادامه دارد و هدف ما این است که محاصره و تحریم این رژیم جنایتکار تا نابودی آن ادامه داشته باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha