پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام مجید صفدری

حوزه/ امام جمعه سنقر با اشاره به اینکه شاه كليد تمام گناهان دروغ است گفت: دروغ از گناهان كبيره و قبيح ترين آنها می باشد و نتيجه آن خواری در دنيا و عذاب در آخرت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، حجت الاسلام مجید صفدری در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه نرجسیه خواهران شهرستان سنقر با اشاره به مباحثی تحت عنوان آفات زبان بیان داشت: ترک کلامی که فایده و اثری ندارد از نشانه های مسلمانان است و بيهوده گويي و دروغ نیز مسلمان را به انحراف و زوال می کشاند.

امام جمعه شهرستان سنقر ادامه داد: صحبت كردن در خصوص اموری كه آثاری برای دنیا و آخرت انسان ها ندارد با اینکه حرام نمی باشد، اما ممكن است مقدمه گناهان بعدی باشد.

وی خاطر نشان کرد: اعمال پوچ و بی فایده در اسلام مورد مذمت قرار گرفته، چرا که موجب خسران انسان است و از طرفی، وقت گذرانی های بيهوده با سخن لغو از صفات مؤمنين نمی باشد.

حجت الاسلام صفدری در ادامه افزود: شاه كليد تمام گناهان دروغ است، دروغ از گناهان كبيره و قبيح ترين و خبيث ترين آنها می باشد و نتيجه آن خواری در دنيا و عذاب در آخرت است.

امام جمعه شهرستان سنقر با اشاره به حدیثی از امام باقر (ع) اذعان داشت: دروغ ویرانگر ایمان است و سبب سلب توفيقات بسياری از انسان می شود، چون هر گناهی اثر وضعی خود را به همراه دارد.

حجت الاسلام صفدری در پایان بیان داشت: طلاب باید با اقتدا به ائمه اطهار علیهم السلام اخلاق اسلامی را در جامعه ترویج دهند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha