پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام هادی عسگری

حوزه/ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه گفت: حوزه های علمیه مروج و مبلغ ایثار، گذشت، اخلاص و اخلاق اسلامی و نماد استقامت و پایداری در جامعه هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، حجت الاسلام هادی عسگری، در اولین جلسه ستاد اجرایی شاهد و ایثارگر حوزه علمیه کرمانشاه، با اشاره به نقش بی بدیل حوزه های علمیه و روحانیت در پیشرفت نظام و انقلاب، تصریح کرد: شهدا پرورش یافته حوزه های علمیه بودند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه ادامه داد: پرورش طلابی که همچون شهدا از آرمان های انقلاب و اسلام پاسداری کنند از طریق حوزه های علمیه صورت می پذیرد.

وی با بیان اینکه ایثار و اخلاق از حوزه های علمیه به جامعه تزریق می شود، ابراز داشت: روحانیون مروج و مبلغ ایثار، گذشت، اخلاص و اخلاق اسلامی و نماد استقامت و پایداری در جامعه هستند لذا باید در برنامه های فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران با حوزه علمیه تعامل و ارتباط بیشتری داشته باشیم.

حجت الاسلام عسگری در پایان گفت: دیدار با خانواده های شهدا باید در دستور کار بنیاد شهید و امور ایثارگران و حوزه علمیه استان کرمانشاه قرار گیرد، چرا که خانواده های شهدا سهم بزرگی در پیروزی انقلاب دارند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha