چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام محمد تقوی

حوزه/ مدیر گروه معارف اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی گناباد گفت: تعهد و بصیرت از ویژگی های دانشجوی طراز انقلاب است

حجت الاسلام محمد تقوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در گناباد ، به مناسبت 16 آذر روز دانشجو گفت: دانشجویان ایرانی با دارا بودن خصوصیاتی همچون ایمان،معرفت و احساس مسئولیت بعد از انقلاب اسلامی مبنای تحقق پیشرفت و عدالت در سطح کشور هستند.

وی افزود: در واقع دانشجو می تواند بر پایه قانون اساسی مترقی، ظرفیت مطالبه گری از دستگاه های گوناگون برای تحقق وظایف ذاتی شان را بر عهده گیرد.

این محقق حوزوی اظهار داشت : دانشجویی که خصوصیات دانشجوی انقلابی را دارد نسبت به درسی که می خواند درعمل و رفتارمتعهد است.

وی اظهارکرد: دانشجوی متعهد به خوبی می داند آنچه امروز باعث شده امنیت و آسایش برای کشور و ملت ما فراهم گردد مرهون ایثار و جان فشانی و به برکت خون مطهر شهداست و لذا مراعات حقوق شهدا و پاسداشت ارزش ها در کنار تعهد به تحصیل خوب، همواره مورد اهتمام چنین دانشجویی باشد.

مدیرگروه معارف اسلامی دانشگاه ازاد اسلامی واحد گناباد در خصوص حضور دانشجویان در تشکل های دانشجویی گفت : تجربه نشان داده است حضور در این تشکل ها و حضور آنها در صحنه های سرنوشت ساز نقش موثری داشته است به طوری که دانشجویان در زمان انقلاب اسلامی با پیروی از امام راحل موجب رسیدن انقلاب به آرمان های خود شدند.

حجت الاسلام تقوی نقش آفرینی طلاب و دانشجویان را در سازندگی و آبادانی ایران اسلامی مطلوب ارزیابی کرد و بیان داشت: تسخیر لانه جاسوسی و بازیافت اسناد آن به دست دانشجویان از جمله تحرکات موثر و چشمگیر به دست این قشر فعال جامعه بوده است.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha