جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کتابخانه آستان قدس رضوی

حوزه/ مدیر تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۵ هزار و ۶۱۰ جلد کتب ادعیه توسط آستان قدس رضوی به مساجد و حسینیه های مشهد و برخی از شهرستان ها اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، علی امینی گازار با بیان این خبر ابراز کرد: از ابتدای سال جاری 145 درخواست دریافت کتب ادعیه و قرآن از سوی مساجد، حسینیه ها و مراکز قرآنی مشهد و شهرستان ها به آستان کبریایی حضرت رضا(ع) ارسال شده است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون  علاوه بر 15 هزار و 610 کتب ادعیه، 3 هزار و 594 مفاتیح الجنان و 10 هزار و 619 جلد قرآن کریم توسط آستان قدس رضوی به مراکز قرآنی درخواست کننده ارسال شده است.

امینی گازار ابراز کرد: در حال حاضر نزدیک به یک هزار درخواست قرآن، نهج البلاغه و کتب ادعیه از سوی مساجد و حسینیه ها در نوبت است.

مدیر تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی با بیان اینکه بهره گیری از قرآن کریم و زیارت نامه ائمه اطهار(ع) موجب گسترش اخلاق اسلامی و دینی در جامعه می شود، گفت: تجهیز مساجد به کلام وحی همچنین ترویج فرهنگ قرآنی در بین عموم مردم به ویژه جوانان و نوجوانان مناطق محروم مهم ترین هدف آستان کبریایی حضرت رضا(ع) است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha