پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت اسلامی والمسلمین علی اسلامی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین اسلامی گفت: اسناد خیانت های آمریکا باید در کتاب های آموزش و پرورش منتشر شود تا جوانان ما با خباثت ها ی آمریکا آشنا گردند.

حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در قزوین، با اشاره به عهدشکنی آمریکای جنایتکار در مسئله برجام، گفت: عهدشکنی آمریکایی‌ها در موضوع برجام سند حقانیت ملت ایران است و اکنون دنیا فهمید که موضوعاتی نظیر هسته‌ای،حقوق بشر، موشکی و ... تنها بهانه‌ای است که آمریکا با آنها به دنبال اعمال فشار به ایران برای توسعه دامنه سلطه خویش در منطقه است.

مذاکره با آمریکا گره گشا نیست

عضو شورای حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: خباثت های آمریکایی ها هنوز ادامه دارد و نه تنها مذاکره با آمریکا گره گشا نبوده، بلکه به اذعان خودشان بعد از برجام، تحریم ها را افزایش دادند و امروز همه با هر طیف و جناحی اذعان دارند که آمریکائیها بد عهدند، البته باید از تجربه برجام درس عبرت گرفت.

امام جمعه شهرستان تاکستان ادامه داد:  آمریکایی ها با ما دشمنی دارند و به دنبال براندازی نظام اند و علت این امر در این است که نظام اسلامی هرگز اجازه ذلت و خواری به ما را در مقابل استکبار نمی دهد.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی، به خباثت و کینه توزی آمریکای جنایتکار علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و اظهارداشت: اسناد خیانت های آمریکا باید در کتاب ها منتشر شوند تا جوانان ما با خباثت های آمریکایی ها آشنا شوند.

عهدشکنی آمریکا سند حقانیت ملت ایران است

وی با بیان این که عهدشکنی آمریکا سند حقانیت ملت ایران است، ابراز داشت:  کشور ما در مسئله برجام صداقت خود را به دنیا نشان داد، اما آمریکا با نقض عهد، دشمنى خود را علیه ملت ایران ثابت کرد.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری، دولت آمریکا را بدعهد، قانون شکن و فریبکار خواند و افزود: برخی معتقدند تصویب این قانون در سنا، تحریم نیست، بلکه تمدید مجدد قانون گذشته است، باید به آنان گفت وضع تحریم جدید با تمدید تحریمی که مدت زمان آن به اتمام رسیده هیچ تفاوتی ندارد و این مسله ذات پلید آمریکا را به همگان نشان داد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha