جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام  والمسلمین علی  معبودی

حوزه/ مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: تجربه برجام نشان داد هیچ‌گاه نمی‌توان به آمریکا اعتماد کرد و آنها حتی پایبندی به پیمان‌های خود ندارند و هر وقت اراده کنند پیمان‌شکنی می‌کنند.

حجت الاسلام علی  معبودی، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» از قزوین، به مصوبه اخیر مجلس نمایندگان آمریکا مبنی بر تمدید 10 ساله تحریم ها علیه ایران، گفت: اگر کشورهای غربی بخواهند برجام را نقض کنند ما هم از ابزارهای خودمان استفاده می کنیم و به شرایط قبل از برجام باز خواهیم گشت.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین با تاکید بر بدعهدی آمریکایی ها، خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب چندین مرتبه بر دروغ گویی و بد عهدی آمریکا تاکید کردند و این موضوع با تمدید تحریم های ده ساله توسط کنگره به همگان ثابت گردید.

وی افزود: تمدید تحریم های قبلی مانند وضع تحریم جدید است و این موضوع به صراحت نقض برجام است و لازم است رئیس جمهور در این خصوص اقدامی قاطع و انقلابی انجام دهد.

حجت الاسلام  معبودی تصریح کرد: با این اقدام بار دیگر بدعهدی و غیر قابل اطمینان بودن آمریکا وهم پیمانانشان برای همگان ثابت شد.

وی ادامه داد: یکی از موضوعاتی که کم‌تر به آن پرداخته می‌شود تبیین اندیشه‌ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری است که در عمده صحبت‌هایشان نکات کلیدی را مطرح می‌کنند و اگر به آنها پرداخته شود و روی آن مانور داده شود مسیر صحیحی را می‌توان پیمود.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین ادامه داد: بی‌اعتمادی به آمریکا یکی از نکات کلیدی است که مقام معظم رهبری همواره در سخنان خود به آن تاکید دارند،  وخوشبختانه قصه برجام سبب باور همگان به اخطار مقام معظم رهبری و آگاهی دادن از غیرقابل‌اعتماد بودن آمریکا شد، و معظم له سال‌ها قبل این اخطار را می‌دادند که آمریکا قابل اعتماد نیست، عهدشکن است.

وی افزود: این بدعهدی آنها سبب ایجاد نفرت نسل جوان کشور نسبت به آمریکا شد که باید این غیرقابل اعتماد بودن را واضح نشان دهیم و با روش‌های مختلف به آن بها داده شود و پرورش دهیم تا اگر عده‌ای هنوز در شک به ‌سر می‌برند به این یقین برسند که اعتماد به آمریکا همان چیزی بود که مقام معظم رهبری فرمودند.

حجت الاسلام معبودی اظهارکرد: پس از انقلاب اسلامی، حوادث مختلف نشان داده که آمریکا قابل اعتماد نیست و در عرصه های مختلف بدعهدی خود را اثبات کرده است

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha