چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
حجت الاسلام سید محمد مراد موسوی

حوزه/ مسئول روحانیون مستقر استان فارس گفت : هم اکنون ۱۲۲ روحانی مستقر دراستان فارس مشغول فعالیت هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از فارس، حجت الاسلام سید محمد مراد موسوی منش، مسئول روحانیون مستقر استان فارس با اعلام این خبر گفت: روحانیون مستقر در روستاهایی بالایی 2 هزار نفر جمعیت و شهرهای با جمعیت بالای 3هزار نفر حضور دارند.

وی به استقبال مردم از حضور روحانیون در روستاها اشاره کرد و ادامه داد: مردم روحانیون را امین خود می دانند و باآنها مانوس هستند، از آنها درباره مسائل مختلف مشورت و راهنمایی می گیرند و به آنها اعتماد دارند.

مسئول روحانیون مستقر اداره کل تبلیغات استان فارس با بیان این که افراد ملبس به لباس روحانیت باید قدردان این لباس باشند، تصریح کرد: روحانیون مستقر باید از نظر علمی، اخلاقی، دینی، مذهبی و فرهنگی اطلاعات و آگاهی های لازم را داشته باشند و علاوه بر تبلیغ دین اقدامات فرهنگی را سرلوحه کار خود قرار بدهند.

حجت الاسلام موسوی منش  اضافه کرد: روحانیون مستقر در زمینه های مختلفی از جمله عفاف و حجاب، آسیب های اجتماعی، فرقه های ضاله و... فعالت دارند.

وی با اشاره به این که تا پایان امسال بیش از 30 روحانی مستقر به این تعداد اضافه می شوند، خاطر نشان کرد: مقرر شده کل روحانیون مستقر در استان فارس تا پایان اسفندماه سال جاری به 155 نفر برسد که این امر در دست اقدام است.

انتهای پیام 313/44

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha