پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت‌الاسلام رحیمیان

حوزه/ تولیت مسجد مقدس جمکران به تشریح فعالیت های ستاد هماهنگی فعالیت های مهدوی کشور پرداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان عصر امروز در دیدار اعضای شورای هماهنگی فعالیت های مهدوی کشور با آیت الله العظمی مکارم شیرازی گفت: طی دو سال گذشته ستاد هماهنگی فعالیت های مهدوی شکل گرفت و نزدیک به 30 عضو در این مجموعه به فعالیت مستقیم و غیر مستقیم پرداختند.

وی افزود: هدف اصلی این مجموعه هماهنگی بین این مجموعه ها و هم افزایی بین دستگاه های فرهنگی است کاری به زمین نمانده و کار موازی نیز انجام نشود.

تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: یکی از نگرانی های این حوزه، استفاده های نامطلوب از جمله دامن زدن به اختلافات بین شیعه و سنی و رشد اسلام آمریکایی و تشیع انگلیسی بود که در این زمینه فعالیت هایی از سوی نهادهای فرهنگی انجام شده است.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان بیان کرد: اصل هم افزایی بین فعالیت های مهدوی و آسیب شناسی در جهت حرکت حذف این آسیب ها بسیار مهم است.

وی گفت: در این راستا برنامه هایی از جمله جشن میلاد بزرگ و باشکوه نهم ربیع برگزار می شود؛ اجتماع طلاب و دانشجویان در حرکت های فرهنگی و مهدوی از دیگر برنامه هایی است که توسط این ستاد برگزار می شود که در این برنامه دانشجویان و طلاب در این روز با امام زمان(عج) بیعت می کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha