شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله حکیم

حوزه/ هیئتی از اوقاف جعفری و افراد سرشناس و تجار کویت با آیت الله العظمی سید محمد سعید حکیم از مراجع شیعه در دفتر ایشان در نجف اشرف دیدار کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» هیئتی از اوقاف جعفری و افراد سرشناس و تجار کویت با حضرت  آیت الله سید محمد سعید حکیم از مراجع شیعه در دفتر ایشان در نجف اشرف دیدار کرد.

آیت الله حکیم در این دیدار این هیئت را به کنار گذاشتن تفرقه و تبعیت از اهل البیت (علیهم السلام) و دوری از کینه توزی و تنش فراخواندند و تاکید کردند: باید از سیره مبارک ائمه اطهار (علیهم السلام) امداد جست و تا جایی که امکان دارد به بخشش و حل اختلافات و حفظ وحدت روی آورد.

معظم له خطاب به مؤمنین گفتند: از طریق خدمت به مردم و آگاهی دادن به آنان در جهت منافع و مصلحت آنان بدون بحث و جدل، وجود خود را وقف دیگران کنید و تلاش کنید از موقعیت و جایگاه خود برای گسترش فرهنگ اصیل اسلامی استفاده نمایید.

در پایان این دیدار آیت الله سید حکیم برای قبولی زیارات و اعمال مهمانان دعا کردند و از درگاه الهی خواستند تا آن ها را از خیر و برکات زیارت عتبات مقدسه در دنیا و آخرت بهره مند سازد و توفیق کار خیر و عام المنفعه را به آن ها بدهد.

مهندس اسامه الصایع رئیس اوقاف جعفری کویت و رئیس این هیئت از آیت الله سید حکیم به خاطر فرصتی که در اختیار آن ها قرار دادند و توصیه ها و راهنمایی هایی را ارائه کردند، تشکر و قدر دانی کرد.

  الصایغ گفت: این هیئت کویتی با هدف ارتباط با مرجعیت شیعه در نجف اشرف و بهره گیری از ارشادات و نقطه نظرات مراجع عظام به عراق آمده است. وی تاکید کرد: مراجع تقلید تکیه گاه امت اسلامی در گسترش اعتدال  و اسلام اصیل که برگرفته از سیره ائمه معصومین (علیهم السلام) است، هستند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha