پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
علمای بحرین

حوزه/ علمای بحرین محاکمه هایی که در کشور در حال اجراست را رد کرده و آن را جنایتکارانه شمردند و گفتند: این اقدامات از تیرگی ها و ظلم هایی است که آتش انقلاب ۱۴ فوریه را شعله ور کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، علمای بحرین محاکمه هایی که در کشور در حال اجراست را رد کرده و آن را جنایتکارانه شمردند و گفتند: این اقدامات از تیرگی ها و ظلم هایی است که آتش انقلاب 14 فوریه را شعله ور کرد.

در بیانیه ای، علما بر تایید انقلاب تاکید کردند. در این بیانیه آمده است که علما و تمامی بزرگان و رهبران چه در داخل زندان و خارج آن، و چه در وطن یا در خارج از کشور، همه و همه یکدل و متحدانه بر شعار یکپارچه "هیهات منا الذّلة" پایبند هستند. این بیانیه بر عدم دست خالی برگشتن و پافشاری ملت بحرین بر پایداری و تداوم انقلاب، باوجود احکام جنایتکارانه و اقدامات ارعاب انگیز  تاکید کرد.

هم چنین این بیانیه اشاره کرد که استقلال دستگاه قضا و دادگستری، اساسی ترین مسئله ای است که اکثریت مردم بر آن اجماع دارند. و محاکمه های جاری به ویژه آنچه به "محاکمه مذهب" توصیف می شود که از جمله آن محکومیت آیت الله عیسی قاسم به اتهام جمع آوری خمس است؛ در واقع به معنای غرق شدن در سیاست و ستم علیه رهبران ملت و جوانان است. هم چنین اشاره شده است که بدون تحقق این خواسته ها، هیچ راه حل و راه خروجی برای کشور وجود ندارد و زندگی معنایی ندارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha