جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام رحمت الله اروجی/ تبلیغات اسلامی اصفهان

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به نقش مراکز ارائه خدمات فرهنگی در دفاع از ارزش‌های دینی، گفت: متولیان امور فرهنگی به ویژه مراکز دینی مردمی باید با تمام توان و مجاهدانه در عرصه تبلیغ ارزش‌ها به میدان بیایند و عرصه را بر جبهه مقابل تنگ کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام رحمت الله اروجی شامگاه سه شنبه در بازدید از بنیاد فرهنگی آیت الله العظمی خامنه‌ای شهر قهدریجان به نقش مراکز فرهنگی و آموزشی در ارتقاء سطح فرهنگ جامعه گفت: فعالیت مراکز فرهنگی همچون بنیاد فرهنگی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای که در راستای تبیین مفاهیم و ارزش‌های اسلامی و انتقال آن به نسل‌های آینده شکل می‌گیرد، بسیار موثر و دارای اهمیت است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان، وجود نهادهای خودجوش فرهنگی مردمی در سطح کشور را سدّ محکمی در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن دانست و گفت: دشمنان با استفاده از تمام ظرفیت ابزار رسانه‌ای و بوق‌های تبلیغاتی خود موضوعات سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی را علیه نظام اسلامی دنبال می‌کنند.

حجت الاسلام اروجی ادامه داد: متولیان امور فرهنگی به ویژه مراکز دینی مردمی باید با تمام توان و مجاهدانه در عرصه تبلیغ ارزش‌ها به میدان بیایند و عرصه را بر جبهه مقابل تنگ کنند.

وی ادامه داد: تبلیغات مسمومی که علیه اسلام ناب شکل می‌گیرد، باورها و اعتقادات مردم و طرفداران نظام و در رأس آن جوانان را نشانه رفته است و این‌جا است که نهادهای فرهنگی مردمی باید نقش اساسی ایفا کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان در ادامه با اشاره به اهمیت مراکز ارائه خدمات فرهنگی در دفاع از ارزش‌های دینی بر ضرورت پویایی و تحرّک بیشتر آن‌ها تاکید کرد و گفت: این مراکز می‌توانند با برنامه‌ریزی منسجم و اقدام آگاهانه و جهادی به عنوان پایگاه اصلی دفاع از ارزش‌های والای نظام اسلامی مطرح شوند.

حجت الاسلام اروجی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان به نقش مراکز فرهنگی مردمی در تقویت باورهای دینی و اعتقادی مردم به ویژه جوانان اشاره کرد و گفت: اینگونه مراکز می‌توانند با برنامه‌ریزی دقیق و آگاهانه، استفاده از ظرفیت‌های تبلیغی مختلف و هم‌افزایی بیشتر با شخصیت‌های حقیقی و حقوقی برجسته، هجمه‌های نابرابر دشمنان در عرصه فرهنگی و اعتقادی را خنثی نمایند.

وی با بیان اینکه وقتی جنگ نابرابر است، باید همه ظرفیت‌ها به کار گرفته شود، اظهار داشت: مراکز فرهنگی باید با هدف حفظ و تقویت هویت دینی کشور از مرزهای عقیدتی اسلام ناب دفاع کنند.

 موذنی، مدیر بنیاد فرهنگی حضرت آیت الله خامنه‌ای قهدریجان نیز گزارشی از فعالیت واحدهای فرهنگی، قرآنی، ورزشی، بسیج، هنر، زبان و کارگاه های علمی این بنیاد ارائه کرد و افزود: از ابتدای سال 95 تا کنون 5253 نفر در قالب 526 کلاس از خدمات این مرکز بهره‌مند شده‌اند.

۳۱۳/۳۸

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha