چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
روحانیون کربلا

حوزه/ آستان مقدس حسینی از برنامه خود برای اعزام روحانیون حوزه علمیه به مدارس کربلا خبر داد و هدف از این برنامه را بالا بردن سطح تربیت دینی دانش آموزان و حل برخی مشکلات آنها دانست.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، آستان مقدس حسینی روز گذشته از برنامه خود برای اعزام روحانیون حوزه علمیه به مدارس کربلا خبر داد و هدف از این برنامه را بالا بردن سطح فکری دانش آموزان و حل برخی مشکلات آنها دانست.

در این راستا بخش تبلیغات دینی وابسته به آستان مقدس حسینی با برگزاری نشستی به بررسی مقدمات و ابزارهای لازم برای آغاز این برنامه پرداخت که شامل سخنرانی های دینی و تربیتی برای دانش آموزان مدارس می باشد.

بخش تبلیغات حرم مطهر همچنین اعلام کرد بنا دارد در این طرح خود به بررسی و درمان مشکل افت تحصیلی دانش آموزان و تقویت رابطه میان استاد و شاگرد نیز بپردازد و دانش آموزان را به اموری مانند مباحثه و ایجاد فضای تفاهم و تبادل آراء و یادگیری مسائل اعتقادی و قرآنی تشویق کند.

در این زمینه شیخ حسن الکنعانی مسئول بخش تبلیغات مدارس گفت: مبلغان ما به صورت رسمی به مدارس اعزام می شوند و این کار طبق توافق رسمی میان آستان مقدس حسینی و وزارت آموزش و پرورش انجام می شود و هدف از آن تقویت بخش تربیت در مدارس می باشد و البته در این زمینه جامعه و والدین نیز نقش مهمی دارند.

شیخ محمد الظالمی مسئول اعزام مبلغ حرم مطهر نیز گفت: مدارس ما نیازمند فعالیت های اسلامی هستند و ما تلاش می کنیم نسلی از دانش آموزان اسلامی را برای آینده تربیت کنیم و در این زمینه برای مرحله نخست 75 مبلغ در استان کربلا توزیع و مشعول به فعالیت شده اند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha