چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
موسوی اصفهانی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه همدان تصریح کرد: مسئله بصیرت در راس مسائل است و مرجع و پیشوای همه ما در بصیرت، رهبر معظم انقلاب است و در مسائلی مانند برجام و بدعهدی های آمریکا، با بصیرت و دوراندیشی تمامی حیله های آنها را باطل کرده است .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی، شب گذشته در دیدار جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی استان همدان، گفت: امنیت حاکم بر کشور حاصل زحمات شما بردران مومن و جان بر کف در راه خدا می باشد.

مدیر حوزه علمیه همدان افزود: البته این امنیت، امنیت قرآن و اهل بیت(ع) است همانطوری که طلاب در این مدرسه قال الباقر(ع) و قال الصادق(ع) می خوانند و دانشگاه های ما محل تولید علم در راستای پیشرفت نظام شده است و در پیاده روی اربعین که البته اگر کمی دقیق تر عمل می شد بهتر بود ولی با این حال این امنیت یک راه الهی و بسیار ارزشمند است.

نمایده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره آیات دوم و سوم سوره طلاق، گفت: من به شما نصیحتی پدرانه می کنم که در این راه مقدس و الهی طوری عمل کنید که خدشه ای به آن وارد نشود مانند کلام خداوند متعال که می گوید: هرکسی که تقوای الهی داشته باشد خداوند برای او گشایشی ایجاد می کند و از مـسـيـرى كـه خـود او هـم احـتـمـالش را نـمی دهد رزقـش را مـى دهـد، پس در راه خداوند متعال مواظب اعمالتان باشید.

عضو جامعه مدرسین حوزه خاطر نشان کرد: مواظب وسوسه های شیطان باشید، برای خداوند دست رد به سینه شیطان رجیم بزنید، نگویید خیلی ها حقوق نجومی گرفته اند و ...، رضای خدا را در راس کارهایتان قرار دهید.

آیت الله موسوی اصفهانی تصریح کرد: مسئله بصیرت در راس مسائل است و مرجع و پیشوای همه ما در بصیرت رهبر معظم انقلاب است و در مسائلی مانند برجام و بدعهدی های آمریکا، با بصیرت و دوراندیشی تمامی حیله های آنها را باطل کرده است .

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha