جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
قرآن

معاون فرهنگی ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد گفت: در فعالیت های قرآنی کانون های مساجد کشور، توجه به مفاهیم قرآن، اولویت کارهاست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، مرتضی طاهریان صبح امروز در دیدار اعضای ستاد اجرایی مسابقات قرآنی مدهامتان با تولیت آستان مقدس قم در سالن محراب حرم مطهر گفت: یازدهیمن دوره این مسابقات به میزبانی قم از 24 الی 27 آذر ماه در قم برگزار می شود.
معاون فرهنگی ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد افزود: این دوره از مسابقات در رشته های قرائت، حفظ، ترتیل  و اذان ویژه برادران و حفظ و قرائت ویژه بانوان برگزار می شود.
وی با اشاره به دعوت از نخبگان قرآنی مساجد در سراسر کشور در یازدهیمن دوره مساباقات قرآنی گفت: از دیگر رشته های قرآنی در این دوره از مسابقات، تفسیر قرآن است که با حضور ائمه جماعات مساجد برگزار می شود.
طاهریان با اشاره به انتخاب 100 نفر در مرحله نخست این دوره از مسابقات گفت: از این تعداد که در این دوره از مسابقات شرکت می کنند، 30 نفر به مرحله نهایی راه یافته و در روز اختتامیه از برگزیدگان آن تجلیل به عمل می آید.
وی خاطرنشان کرد: در فعالیت های قرآنی کانون های مساجد کشور، توجه به مفاهیم قرآن، اولویت کارهاست که در این راستا در اوایل آذرماه جاری مسابقات سراسری مفاهیم قرآن و نهج البلاغه به صورت اینترنتی و حضوری برگزار شد.
معاون فرهنگی ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد افزود: در یازدهیمن دوره مسابقات قرآن کریم، برگزیدگان مسابقات حفظ، قرائت، اذان در ادامه در آزمون مفاهیم نیز شرکت می کنند.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha