جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام حسن عسکری

حوزه/ خدماتی که امام حسن عسکری(ع) به جهان اسلام ارزانی فرمودند در بخش های مختلف موجب رشد و گسترش مبانی دین در جامعه شده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن شهادت امام حسن عسکری (ع) اظهار داشت: یکی از ویژگی های آن حضرت (ع) این بود که این امام زمینه ساز آغاز غیبت فرزند بزرگوارش، حضرت ولیعصر (عج) به شمار می روند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با اشاره به اهمیت این موضوع تاکید کرد: اگر این زمینه سازی فراهم نمی شد چه بسا پیروان مکتب تشیع دچار مشکلاتی می شدند.

وی گفت: درایت و دوراندیشی این امام بزرگوار سبب شده که زمینه غیبت طولانی غیبت امام عصر (عج) فراهم شود و این مسئله به عنوان یکی از بزرگترین خدمات حضرت امام حسن عسکری (ع) به جهان اسلام محسوب می شود.

حجت الاسلام سروستانی در ادامه سخنان خود با اشاره به خدمات بسیار ارزشمندی که امام حسن عسکری (ع) به جهان اسلام ارزانی فرمودند تصریح کرد: خدماتی که آن حضرت به جهان اسلام ارزانی فرمودند در بخش های مختلف موجب رشد و گسترش مبانی دین در جامعه شده است.

وی اضافه کرد: آن حضرت (ع) به دلایل مختلف با سیره و عملکرد بنی العباس مخالفت کردند و در راه هدایت مردم به سوی دین مبین اسلام مظلومانه به شهادت رسیدند که این مصیبت عظمی را به پیروان و شیفتگان ان حضرت تسلیت عرض می کنم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha