پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
جواد کریمی قدوسی ، نماینده مردم مشهد و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی

حوزه/ نماینده مشهد در مجلس تصریح کرد: تمام سندهای قوه قضائیه را بررسی کردیم و باید بگویم اتهاماتی که عنوان شد حقیقت ندارد و از دوره‌های قبلی تا امروز هیچ حسابی به نام شخص نبوده، بلکه به نام قوه قضائیه است و علتی که این‌همه هجوم به آیت‌الله آملی لاریجانی می‌شود، ایستادن ایشان در مقابل فتنه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، جواد کریمی قدوسی، امروز در نشست بصیرتی، سیاسی طلاب مدارس علمیه اهواز، به تحلیل جریان‌های سیاسی کشور پرداخت و اظهار داشت: با آگاهی دادن به مردمان مظلوم مسلمان دنیا راه سیلی زدن آنها به کمونیسم و استکبار جهانی میسر خواهد شد که مصداق بارز آن سید حسن نصرالله و امثال آن هستند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به سنگرهای حساس و کلیدی جهان بشریت، گفت: امروز ۹ سنگر کلیدی در کل دنیا وجود دارد که هر قدرتی بر آن مسلط باشد جهان را اداره خواهد کرد، اگرچه ۵ سنگر آز آن در منطقه ایران وجود دارد که از همه مهم‌تر تنگه هرمز است.

وی با اشاره به اینکه خلیج عدن یک منطقه مهم و کلیدی در دنیا بوده و ۷۰ درصد تجارت جهان از آنجا صورت می‌گیرد، افزود: امروز خلیج عدن که 42 کشور دنیا در آن حضور دارند در دست اسلام بوده و این همان وعده الهی و جهانی شدن اسلام است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه ما به دنبال جهانی شدن هستیم و قصد داریم دنیا را دینی کنیم، افزود: همان‌طور که در گذشته متفکران غربی برای جوانان ایرانی، نسخه فرهنگی می‌نوشتند، روزی خواهد رسید که ولایت‌فقیه برای جهان غرب پیوست فرهنگی منتشر می‌کند.

* حوزه‌ و روحانیت مراقب جریان دو قطبی ساز باشند

وی، به دوقطبی کردن فضای جامعه در چند سال اخیر اشاره کرد و گفت: امروزه جریان‌های داخلی و خارجی بسیاری برای دوقطبی کردن فضای کنونی جامعه با بهره‌گیری از شور و نشاط جوانان تلاش می‌کنند، که باید روحانیت و حوزه‌های علمیه نسبت به این مهم حساس باشند و این اجازه را به دشمنان ندهند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به برخی از مشکلات موجود در جامعه کنونی اشاره کرد و گفت: «تخریب موانع فرهنگی از فضای مجازی»، «خالی کردن فضاهای فرهنگی و دادن آن‌ها به بیگانگان»، «مبارزه با آرمان‌های دینی مصداق امربه‌ معروف و نهی از منکر» و «تلاش برای دوقطبی کردن جامعه» از مواردی است که باید سریعاً اصلاح شوند.

کریمی قدوسی، در ادامه به موضوع برجام اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه برجام پیامد مثبتی برای کشور به همراه نداشت و از آنجایی که آمریکا خود یک‌طرفه آن را نقض کرده است، دولت نیز می‌بایست آن را لغو و دیگر به هیچ تعهدی که در برجام داده، عمل ننماید و حتی پیگیری‌های لازم برای مقابله با بدعهدی‌های آمریکا را نیز انجام دهد.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی، در پاسخ به این پرسش که «چرا رهبری برخورد تندی با عاملان فتنه و برخی اقدامات نادرست نمی‌کند؟»، گفت: برخورد تند سبب عدم آگهی می‌شود و بهترین کار صبر کردن است؛ چراکه صبر موجب ریشه‌کن کردن فتنه شده و مردم خود باید به این مشکلات و مسائل آگاهی پیدا کنند.

*هیچ حساب شخصی از قوه قضاییه در بانک‌های کشور وجود ندارد

وی در خصوص اتهامات اخیر یکی از نمایندگان مجلس به قوه قضائیه، تصریح کرد: تمام سندهای قوه قضائیه را بررسی کردیم و باید بگویم اتهاماتی که عنوان شد حقیقت ندارد و از دوره‌های قبلی تا امروز هیچ حسابی به نام شخص نبوده، بلکه به نام قوه قضائیه است و علتی که این‌همه هجوم به آیت‌الله آملی لاریجانی می‌شود، ایستادن ایشان در مقابل فتنه است.

کریمی قدوسی در پایان به موضوع برگزاری کنسرت در مشهد و موج دو قطبی سازی دینی اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه از سال‌های قبل برپایی کنسرت در این شهر ممنوع شده بود، عده ای قصد دارند موج دوقطبی سازی و برپایی کنسرت را از مشهد شروع کنند که با مخالفت سریع نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه مشهد مواجه شد. 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha