جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام سعیدی

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه عیلهاالسلام گفت: هلال احمر در کنار امداد رسانی و خدمات دهی، کار فرهنگی نیز انجام دهد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»،  حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی در دیدار، رئیس جمعیت هلال احمر کشور که پیش از ظهر امروز در قم برگزارشد گفت: هلال احمر جلوه ای از نام رحمانیت خداوند تبارک و تعالی است و این جمعیت هلال احمر یک جمعیت پر و خیر برکت می باشد.
تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت (ع) افزود: وقتی حوادث و مشکلاتی در جامعه به وجود می آید همه اشخاص آسیب دیده چشم امیدشان به جمعیت هلال احمر و امدادگران این مجموعه است.
امام جمعه قم خاطر نشان کرد: کار امداد رسانی یک امر مقدس بوده و در وجهه بین المللی نیز کار جمعیت هلال احمر فارغ از هرگونه  مسائل سیاسی و حزبی و دینی، یک کار انسانی محسوب می شود.
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با اشاره به فضای انسانی و معنوی دراین جمعیت خاطر نشان کرد: جهات معنوی در این جمعیت پر رنگ است و اقداماتی که این مجموعه در ایام اربعین در داخل و خارج از کشور انجام داده نشان از قداست کار آن هاست.
وی افزود: استقبال مردم از جمعیت هلال احمر نشان از موفقیت این مجموعه می باشد و امیدواریم واقفین و نیکوکاران و خیرین بتوانند با کمک به این مجموعه اقدامات ماندگاری را از خود به یادگار بگذارند.
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها  ابیان داشت: هلال احمر علاوه بر خدمات و وظایف مکتوب و سازمانی باید الگو برای امدادگران و جمعیت های دیگر کشور ها باشد و در کنار امداد رسانی و خدمات دهی، کار فرهنگی نیز انجام دهد.
امام جمعه قم اظهار داشت: در لحظه های امداد رسانی دست مردم به سمت بندگان خاص خداوند دراز می شود  که این بهترین فرصت برای تاثیر پذیری معنوی است و لذا باید از این فرصت ها به خوبی استفاده شود.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha