جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
اولین دوره آموزشی مدیریت تحصیلی برگزار می‌شود

حوزه/ اولین دوره آموزشی مدیریت تحصیلی از سوی معاونت تهذیب حوزه علمیه خوزستان، ویژه اساتید مدارس علمیه، در اهواز برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محمد بزرگیان، معاون تهذیب حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به برگزاری اولین دوره آموزشی مدیریت تحصیلی در حوزه علمیه اهواز، اظهار داشت: این دوره با حضور جمعی از اساتید و معاونان تهذیب مدارس علمیه خوزستان برگزار می‌شود.

وی مدت‌زمان این دوره را ۲ روز اعلام کرد و گفت: إن‌شاءالله پنج‌شنبه و جمعه ۱۸ و ۱۹ آذرماه جاری اولین فصل از دوره آشنایی با مهارت‌های راهنمایی و مشاوره تحت عنوان «مدیریت تحصیلی» با حضور یکی از اساتید مطرح حوزه علمیه قم در سالن اجتماعات مدیریت حوزه علمیه خوزستان، برگزار می‌شود.

معاون تهذیب حوزه علمیه خوزستان، با اشاره به موضوعات این دوره آموزشی، بیان داشت: «یادگیری بر و عوامل مؤثر بر آن»، «برنامه‌ریزی تحصیلی»، «روش‌های مطالعه مؤثر»، «تمرکز و موانع آن» و «هوش و حافظه» از موضوعات مورد بحث این دوره هستند.

حجت‌الاسلام بزرگیان، با بیان اینکه در پایان دوره اصلی آشنایی با مهارت‌های راهنمایی و مشاوره، آزمون عملی از شرکت‌کنندگان گرفته می‌شود، گفت: پس از برگزاری همه فصول دوره، آزمونی از شرکت‌کنندگان به عمل می‌آید که در صورت قبولی، مدرک دوره به آنها اعطا می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha