جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین صفایی بوشهری

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین صفایی بوشهری با بیان این که توجه به قرآن و عترت عامل رشد و ارتقای طلاب می باشد، گفت: طلاب باید همواره در خط اهل بیت(علیهم السلام)۹ باشند، چرا که از انحراف جلوگیری می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه حجت الاسلام و المسلمین صفایی بوشهری، امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه امام خمینی(ره) شهرستان سنقر ابراز داشت: توجه و مراقبت نسبت به نماز اول وقت از ضروریات طلبگی است.

این استاد حوزه تصریح کرد: توجه قلبی در نماز صبح سبب خودسازی و قرب به خداوند خواهد شد، نماز انسان ساز و نجات بخش می باشد.

وی با بیان اینکه انسان همواره محتاج رحمت خداوند است، بیان داشت: تقوا و اخلاص علاوه بر رشد و ارتقاء، طلاب را از دریای بیکران رحمت الهی بهره مند می سازد.

حجت الاسلام و المسلمین صفایی بوشهری ادامه داد: طلبه ای که در مسیر طلبگی و تبلیغ دین همواره خشنودی خداوند را مدنظر داشته باشد و عمل صالح را با صفای اخلاص و تقوا انجام دهد، قطعأ لیاقت سربازی امام زمان(عج) را دارد در نتیجه ملائکه بر او صلوات می فرستند.

 وی ادامه داد: طلاب خوب درس بخوانند تا بتوانند مبلغی توانمند در راستای تبیین احکام دین باشند و با رساندن حقایق دین در جامعه سبب تحکیم وحدت میان مسلمانان شوند.

این استاد حوزه در پایان تأکید کرد: طلاب همواره در خط اهل بیت (علیهم السلام) باشند، چرا که انحراف از این مسیر نتیجه ای جز زوال و گمراه شدن را به همراه ندارد، لذا روحانیون قرآن و عترت را سرلوحه کار خود قرار دهند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha