جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام محمد کیهانی ، هشتمین شهید طلبه و روحانی استان خوزستان

حوزه/یادواره و مراسم اربعین هشتمین شهید روحانی مدافع حرم، حجت‌الاسلام کیهانی، صبح پنج‌شنبه در مصلی نماز جمعه شهرستان اندیمشک برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، یادواره حجت‌الاسلام محمد کیهانی، هشتمین شهید روحانی مدافع حرم با حضور جمعی از مسئولان کشوری و لشکری در شهرستان اندیمشک برگزار می‌شود.

این یادواره به مناسبت اربعین شهادت حجت‌الاسلام محمد کیهانی و برای معرفی سیره عملی و اعتقادی ایشان، با سخنرانی سردار محمدعلی حق‌بین، فرمانده عملیاتی لشکر قدس استان گیلان در شهر اندیمشک برگزار می‌شود.

 «تبیین فرهنگ ایثار و مقاومت»، «نقش شهدای مدافع حرم در تقویت ارزش‌های اسلامی» و «شهدای مدافع حرم، الگوی ولایت‌پذیری در عرصه‌های مختلف داخلی و خارجی» از موضوعات این یادواره هستند.

بنا بر این گزارش، مراسم اربعین شهادت حجت‌الاسلام محمد کیهانی، فردا پنج‌شنبه، ۱۸ آذرماه جاری، از ساعت ۹ تا ۱۱ در مصلی نماز جمعه اندیمشک اجرا و عصر همان روز نیز از ساعت ۱۴.۳۰ الی ۱۶ در آرامگاه ابدی این شهید والامقام مدافع حرم و با حضور پرشور مردم مؤمن و انقلابی شهر حماسه‌ساز اندیمشک برگزار و یاد و خاطر روحانی شهید حجت‌الاسلام کیهانی گرامی داشته می‌شود.

لازم به ذکر است حجت‌الاسلام کیهانی شصت و سومین شهید مدافع حرم استان خوزستان و ششمین شهید شهرستان اندیمشک است که به این درجه رفیع نائل آمد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha