جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام والمسلمین حسین احمدی نژاد- نشست بسیجیان آران و بیدگل

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین احمدی نژاد گفت: در فضای انقلابی گری همان طور که درصدر اسلام انحرافات نخبگان مشکلاتی را برای اسلام به وجود آورد، در مقطع فعلی نیز نخبگان جامعه باید حواسشان کاملا جمع باشد تا دچار انحراف نشوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین حسین احمدی نژاد، در جمع بسیجیان حوزه یکم امیرالمومنین(ع) آران و بیدگل، بسیجیان را به بصیرت و مراقبت از انحراف مبانی نظام توصیه کرد و گفت: شناخت مبانی انقلاب، تبعیت از ولایت فقیه، جدا کردن حساب انقلاب و اسلام از افراد، شناخت ترفند و دسیسه های دشمنان و صداقت در گفتار و رفتار از مهمترین مولفه های انقلابی ماندن است.

مدیر مدرسه امیر المومنین(ع)  آران و بیدگل ادامه داد: در فضای انقلابی گری همان طور که درصدر اسلام انحرافات نخبگان مشکلاتی را برای اسلام به وجود آورد، در مقطع فعلی نیز نخبگان جامعه باید حواسشان کاملا جمع باشد تا دچار انحراف نشوند.

وی با بیان اینکه طلاب حوزه علمیه کاشان و آران و بیدگل، با روحیه انقلابی به تحصیل علم می پردازند، گفت: علما، روحانیون و طلاب منطقه کاشان با حضور در تمام صحنه های انقلاب، روحیه انقلابی گری خود را حفظ کرده اند.

در ابتدای این مراسم، سروان پاسدار حسین دوست، فرمانده حوزه مقاومت بسیج امیرالمومنین(ع)  آران و بیدگل گزارشی از فعالیت های این حوزه ارائه کرد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha