چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عابدینی

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین عابدینی با تاکید بر این که جوانان از بیکاری رنج می برند، گفت:موضوعاتی چون حقوق های نجومی و ... تهدید بزرگی برای انقلاب اسلامی و بدبین کردن مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین،  حجت الاسلام  والمسلمین عبدالکریم عابدینی، امروز در دیدار اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به همراه شهردار قزوین و سایر مسئولان استانی و شهری گفت:  مردم به ویژه جوانانقزوین از مشکل بیکاری رنج می‌برند، در حالی که این استان ظرفیت‌های فراوانی در زمینه صنعت و کشاورزی دارد.

امام جمعه قزوین با اشاره به ظرفیت‌های دانشگاهی و پرورش نیروهای متخصص در دانشگاه‌ها، اظهارداشت: در حالی قزوین از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خوبی برخوردار است که بیکاری بلای جان مردم شده است.

وی افزود:  اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی می‌توانند با پیگیری‌ مشکلات، پاسخگوی دغدغه‌های مردم باشند.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه تعامل بین دستگاه‌های استان قزوین وجود دارد، بیان داشت: باید تعامل همه دستگاه‌ها برای حل مشکلات مردم جدی‌تر گرفته شود.

رئیس شورای حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد:  زمینه‌های مشارکت مردم و حضور بخش خصوصی برای حل مشکلات این استان به خصوص اشتغال وجود دارد.

وی تصریح کرد: مردم از مسئولان انتظار دارند تا مشکلات را حل کنند و اکنون موضوعاتی چون حقوق های نجومی و ... تهدید بزرگی برای انقلاب اسلامی و بدبین کردن مردم است که باید مورد اهتمام قرار گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha