جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
فضای مجازی

حوزه/ مدیر کل امور فرهنگی، رسانه و فناوری های نو سازمان تبلیغات اسلامی گفت: امروزه شبکه های اجتماعی به شکل قارچ گونه ای در حال رشد هستند که کنترل همه آنها مشکل است، لذا راهکار مقابله با این روند، ارتقا سطح سواد رسانه ای مردم است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام  احمد صحت قول، عصر امروز در نشست خبری در ارومیه اظهار داشت: با توجه به اینکه در عصر حاضر بمباران اطلاعات از طریق فضای مجازی رخ داده، به طبع آن نوع مصرف فرهنگی جامعه هم تغییر یافته است.

مدیرکل امور فرهنگی، رسانه و فناوری نو سازمان تبلیغات اسلامی، افزود: پاسخگویی به خواسته ها و نیازهای جوانان به مرور زمان دچار تحول گشته و تامین خواسته های آنان بایستی مطابق با عصر کنونی باشد.

وی بهره مندی حوزه های علمیه از علوم و فناوری های جدید را موجب هدایت جوانان در یافتن پاسخ های دینی و مذهبی عنوان کرد و ابراز داشت: حوزه های علمیه مرجع محکم و متقن هدایت و تبلیغ دینی هستند، لذا با توجه به تغییر ذائقه ها در زمینه های مختلف، اگر بتوانیم این تغییر را برای مسئولین تبیین کنیم، می توانیم نوع محتوا و گرایش ارائه شده به جوانان را مطالبق خواسته انان پاسخگو باشیم.

حجت الاسلام صحت قول تصریح کرد: امروزه شبکه های اجتماعی به شکل قارچ گونه ای در حال رشد هستند که کنترل همه آنها مشکل است، لذا  راهکار مقابله با این روند، ارتقا سطح سواد رسانه ای مردم است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha