جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رحیمیان

حوزه/ اگر امروز شاهد اقتدار، عزت و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم فقط و فقط مرهون ولایت فقیه و خون پاک ۱۸۸ هزار شهید دوران دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»،حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن رحیمیان در مراسم تقدیر و تجلیل از خادمان موکب مسجد مقدس جمکران (مع امام منصور) در مسیر نجف به کربلای معلی در مجتمع فرهنگی 313 این مسجد مقدس اظهارداشت: انقلاب شکوهمند اسلامی به عنوان یکی از نعمت های خداوند که نصیب ملت ایران کرد در زمانی از همین شهر مقدس قم آغاز شد که دنیا به دو بلوک آمریکا و شوروی (غرب و شرق) تقسیم می شد، این دو بلوک سر همه مسائل با هم رقابت داشتن الا یه موضوع با هم متحد بودن و آن شکوفایی انقلاب اسلامی و پیروزی اسلام ناب بود.

تولیت مسجد مقدس جمکران افزود: با همه این دشمنی ها خواست و اراده خداوند چیز دیگری بود نه تنها شاه ملعون رفت بلکه سلسله پهلوی برچیده شد و حتی نظام 2500 ساله شاهنشاهی نیز پایان یافت، خوب اگر اراده خداوند و رهبری داهیانه امام راحل نبود می توانست هر کدام از این عوامل بماند و به کار خود ادامه دهند، اما اراده خداوند متعال برقرای حکومت اسلامی بود.

وی خاطرنشان کرد: بعد از سرنگونی رژیم شاهنشاهی همه دنیا بسیج شدند پشت سر صدام تا با حمله به ایران اسلامی نظام اسلامی و انقلاب را درهم شکند و دوباره رژیم منفور پهلوی برگردد ولی باز هم اراده خداوند بر این قرار بود که نظام اسلامی بماند و ایران اسلامی با تقدیم 172 هزار شهید به صورت مستقیم در جبهه های حق علیه باطل و 16 هزار نفر به صورت غیرمستقم و در بمباران های شهری تقدیم نهال انقلاب شدند.

تولیت مسجد مقدس جمکران از هشت سال جنگ تحمیلی به عنوان جنگ جهانی سوم یاد کرد و گفت: در دوران جنگ بسیاری از کشورها که پشت صحنه یاری رسان رژیم بعثی بودند با گذشت زمان و سالهای اخیر وظایف و فعالیت های خود را در پشت صحنه جنگ علیه ایران نشان دادند و بطوریکه دهها کشور حامی مالی و تجهیزاتی رژیم بعث در حمله به ایران بودند.

حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان افزود: در جنگ جهانی دوم فقط دو جبهه متحدین و متفقین با یکدیگر می جنگیدن ولی در جنگ تحمیلی علیه ایران دهها کشور مقابل ایران اسلامی قرار گرفتند و اگر نبود رهبری امام راحل و پشتیبانی ملت بصیر و همیشه در صحنه ولایت مدار هرگز آن موفقیت و پیروزی رقم نمی خورد.

وی عزت و عظمت امروز ایران اسلامی را همان خون های دوران جنگ تحمیلی دانست و افزود: امروز جایگاه صدام و ارتش عربی اش کجاست؟ جایگاه انقلاب اسلامی و نظامی اسلامی کجاست؟

تولیت مسجد مقدس جمکران با اشاره به جریانات اخیر و مسائل مربوط به تحریم ها گفت: این نظام و انقلاب دارای ولایت فقیه است، ولایتی که امتداد حرکت انبیاء و ائمه اطهار(ع) می باشد، بدون شک همانطور که هر کجا انقلابی ایستادگی و برخوردکردیم ، به همان شیوه و پشت سر ولایت فقیه حرکت کنیم، نظام اسلامی استوارتر و مقتدرتر از گذشته خواهد بود.

انتهای پیام   313/17

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha