جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام و المسلمین حاجتی ، امام جمعه موقت اهواز

حوزه/ امام جمعه موقت اهواز، با بیان اینکه پرچم اهل‌بیت(ع) در سراسر جهان، به اهتزاز درآمده، تصریح کرد: شهدای حله با شهادت خود یک‌بار دیگر نام ائمه اطهار را در دنیا زنده کردند و عَلَمی شدند برای اهتزاز پرچم زیبای اسلام و امام حسین(ع) که در همه نقاط کلیدی جهان افراشته کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین میر احمدرضا حاجتی، امام جمعه موقت اهواز، در مراسم گرامیداشت شهدای حله، با بیان اینکه حضرت اباعبدالله الحسین(ع) تک‌تک شهدای حله را انتخاب کرده بود، اظهار داشت: کاروان شهدای حله یک کاروان بسیار عجیبی بود و گویی که خود حضرت آنها را یکی‌یکی انتخاب کرده باشد.

وی با بیان اینکه احتمال خطر در طول مسیر پیاده‌روی اربعین بود، تصریح کرد: زائران اربعین حسینی با آگاهی از خطرات موجود راهی طریق الحسین شدند اما به دلیل آن روحیه مردانگی‌شان هراسی به دل نداشته و برای زیارت مولایشان، به عراق سفر کردند؛ از این رو باید از شهدای حله باید درس مردانگی گرفت.

امام جمعه موقت اهواز، با تأکید بر اینکه اوضاع زمانه تغییر کرده است، گفت: امروز دیگر فریاد ظلم‌ستیزی امام حسین(ع) تا قلب آمریکا نفوذ کرده است؛ به‌طوری‌که در نیویورک یک کاروان گسترده برای امام حسین (ع) عزاداری کردند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاجتی، حضور مردمی از کشورهای مختلف جهان را نتیجه گسترش فرهنگ اباعبدالله الحسین(ع) و نشر قیام استکبار ستیزانه ایشان عنوان کرد و افزود: در سفر اربعین کاروان‌هایی را می‌دیدیم که از سراسر دنیا رهسپار کربلا و زیارت امام حسین(ع) شده‌ بودند و این مهم حاکی از آن دارد که چراغ فروزندگی و راهنمایی اهل‌بیت روز به روز در دنیا در حال روشن‌تر شدن است.

وی با بیان اینکه پرچم اهل‌بیت(ع) در سراسر جهان، به اهتزاز درآمده است، تصریح کرد: شهدای حله با شهادت خود یک‌بار دیگر نام ائمه اطهار را در دنیا زنده کردند و عَلَمی شدند برای اهتزاز پرچم زیبای اسلام و امام حسین(ع) که در همه نقاط کلیدی جهان افراشته کرده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha